schema 11 maanden?

Hoi hoi

Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de schema`s van de mama`s die net zoals mij een kindje van 11 maanden hebben.
Ik kom er namelijk zelf niet meer uit!
Hoe doen jullie dit? hoe pakken jullie het aan?
We zijn nu van de flesvoeding af, maar hoe nu verder?
Pap uit fles of toch van bord?

Help!

Liefs Sarah

Hoi Sarah,

Het lijkt mij het beste om de pap uit een bordje te geven. Ons dochtertje is nu 9 maanden en zij krijgt 'sochtends de pap ook uit een bordje.
Wij zijn er nu aan het toewerken dat ze dalijk gewoon met de pot mee gaat eten. Onze dochter krijgt 'sochtends een bordje pap, en dan rond 10.30 een fruithap, rond 12.30 1,5 a 2 boterhammetjes met wat drinken, 'smiddags een liga of een langevinger met een flesje drinken, en om 17.00 haar groente met als toetje yoghurt of een danoontje. En voor het naar bed gaan soms nog een beetje flesvoeding of gewoon sap uit een flesje.
Ik denk dat het schema niet ver van elkaar zal wijken.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes van Elly

Hoi Sarah,

Jozua is nu ook 11 maanden en ik zal zijn schema eventjes opschrijven.

+/- tussen 7.00u en 7.30u wakker (speelt tot ong. 8.00u in zijn bedje)
+/- 8.00u 210 hv melk met 10 schepjes (schepje is nog van de friso) bambix (12 mnd)
+/- 10.00u 200 cc ranja + koekje
+/- 12.15 1 bh met korstjes en 120 cc halfvolle melk
+/- 12.45u tot 14.30u slapen (dit wisselt sterk, dan slaapt hij 1,5 uur en dan 3 uur)
Na het slapen 200 cc ranja
+/- 16.00u twee soorten fruit, van ieder een halve (niet meer geprakt).
Eventueel rond 17.00u nog 100cc ranja als hij dorstig is.
+/- 17.45u Eten, gewoon met de pot mee.
+/- 19.45u flesje 150 cc halfvolle melk voor het slapen gaan.
+/- 20.00u Bedtijd!!!!!!!!!

De pap 's morgens gaat gewoon uit de fles, want met een lepeltje is het drama. Daar heeft hij het geduld nie voor en ik moet zeggen grote zus Lotte van 2,5 drinkt 's morgens ook nog lekker haar pap uit de fles.

Groetjes van Mieke mv Lotte (17-02-2004) & Jozua (15-10-2005)
en 25,3 wkn zwanger van een kadootje

Terug
Bovenaan