schema 11 maanden

Hallo,

Mijn dochtertje Bo is nu 11 maanden en we zijn op zoek naar een beter/nieuw ritme. Ze is momenteel heel onrustig (wil kruipen/staan maar het lukt nog niet) en het kost moeite om in slaap te komen.
Wat is jullie ritme? En dan bedoel ik v.w.b. eten (wat en hoe laat) en slapen (van/tot).
Alvast bedankt,

Groetjes,
Nicole

Hoi,

Mijn zoon Elmar is gisteren 11 maandjes geworden en ik heb het volgende schema voor hem.

8.00 = wakker worden, en een bordje pap.
                  180 cc halfvolle melk, ong. 10 schepjes  groeipap en 6 druppels vit D

10.00 = fruithapje en een flesje drinken

12.00 = een broodje en een half bekertje halfvolle melk

12.30 - 15.00 =   middagslaapje

15.30 = flesje melk, 120 cc water en 4 schepjes friso

16.15 = flesje drinken, iets van roosvicee ofzo

17.00 = warm eten, met de pot mee eten

18.00 = schaaltje vla

19.00 = naar bed

Hoop dat je hier wat aan hebt. Dit zijn ongeveer de tijden, het is maar net hoe alles uit komt die dag.

Ik ben smorgens begonnen met halfvolle melk door de pap te doen omdat hij, als ik een bordje met friso klaar maakte, het niet wou hebben. Nu met halfvolle melk eet hij   alles op. Ik doe daar vit D bij door omdat hij daar anders te weinig van krijgt.

En tussen het avond eten en het schaaltje vla laat ik vaak een driekwartier tot een uur tussen zitten omdat hij vaak vol is van het avond eten.

Gr. Annelies, mama van Elmar ( 20-06-2006 )

Hoi,

Onze dochter is bijna 11 maanden, en dit is haar schema:

7:00 pap
10:00 fruithap
10:30 - 12:00 slapen
12:00 1 boterham + sap
14:30 sap + koekje
15:00 - 16:30 slapen
17:00 warm eten
18:30 slapen (en dan de hele nacht door)

Ook dit is ongeveer hoor. Soms is ze 's middags wat meer moe en dan leg ik haar er bijvoorbeeld om 14:00 in en krijgt ze de sap erna.

Ik hoop dat je hier wat mee kan, bij ons werkt het in ieder geval prima

Terug
Bovenaan