Schema 5 maanden (zowel slapen als eten)???

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 2 weken over van bv en fv en ben echt een ritme beetje kwijt! Ik weet wel dat dat meestal ook even tijd nodig heeft, maar toch.  En Ben erg beniewd hoeveel jullie kindjes nog slapen enz. Kan iemand me weer beetje helpen? Wel gek dit is al mijn 2e. Maar toch moet ik weer even zoeken, naar een goed ritme. Ik weet wel dat ik het bij mijn oudste heel fijn vond, om te weten hoe andere moeders deden,  dmv de schema's.

Groeten Sandra

Hoi Sandra,

ik heb me nog nooit echt aan een ritme gehouden. Als mijn kinderen aangeven dat ze honger hebben krijgen ze te eten. Het is bij de oudste twee wel eens voorgekomen dat ze een fles meer kregen als was voorgeschreven, maar onze arts zei: zolang ze het niet uitspugen zullen ze het wel nodig hebben gehad. Verder ben ik qua slapen ook niet van de klok. Als ze moe worden gaan ze naar bed. De oudste gaat nu meestal om half acht, de middelste om zeven uur en de jongste wisselt nog per dag. Dat kan acht uur zijn maar ook negen uur en gisteren is hij van half tien tot half elf wakker beneden geweest i.v.m. kramp. Dus maak je niet druk en plan niet te veel, want daar doe je jezelf te kort mee. Jij zal ook wel eens de ene dag meer honger hebben als de andere dag en gaat waarschijnlijk ook niet elke dag om dezelfde tijd naar bed.

Groetjes van marloes

Terug
Bovenaan