<p>Hoi allemaal, ik ben opzoek naar wat advies aangezien ik merk dat ik het moeilijk vindt om op mijn eigen gevoel af te gaan... mijn dochter is volgende week 5 maanden oud en drinkt nu 5x 180cc met 6 scheppen nutrilon 1 op ongeveer de volgende tijden: 06.00-10.00-14.00-18.00-22.00. Ze gaat rond 19.00 naar bed en drinkt de fles van 22.00 eigenlijk slapend in mn armen op. Ook krijgt ze 1 keer per dag, tussen 2 flessen door, een oefen groentehapje te grootte van een ijsblokje. Ik heb alleen het gevoel dat ze toe is aan meer vast voedsel en vraag me af in wat voor schema jullie kids zitten/zaten met 5 maanden? Ik zie soms wel dingen voorbij komen van 4 flessen melk, een fruithap en een groentehap maar is dat goed en zo ja, verhoog ik dan het aantal cc in de flessen? Pff nooit geweten dat ik zo aan mn eigen gevoel kon gaan twijfelen haha! Hopelijk hebben jullie wat bruikbare tips voor ons. Groetjes Jessica.<!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/clipdata/clipdata_200705_072617_081.sdoc--></p>