schema 5 maanden

hallo Allemaal,
Ik heb het forum gelezen over afbouwen van 5 naar 4 flessen en het geven van groente en fruit.
Ik wil de laatste fles ook afbouwen maar weet niet zo goed hoe ik dat moet doen, aangezien mijn dochter ook erg van slapen houdt.
Mijn schema is nu als volgt:
7.30/8.00 fles 180+6 sceppen
11.30 fles 210+ 7 sceppen
15.30 fles 180+ 6 scheppen
17.00 half potje fruit
18.30 fles 210+ 7 scheppen
22.15 fles 120+4 scheppen

Mijn dochter slaapt 's morgens van 9.30- 11.00
en is niet langer wakker te houden tot 18.30 valt dan tijdens de fles van 18.30 in slaap.

Zelf denk ik dat het wat makkelijker gaat als ze 's morgens niet meer slaapt zodat ik een fruithapje kan geven en dan om 17.00 de groente. Dan laat ze zelf wel de fles vallen?????
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik lees het graag!!
TIPS.........................

Alvast bedankt.
 
Hoi,

Ik zal je vertellen hoe het hier ging. Ik ben fruit en groente langszaam gaan opvoeren. Ik gaf fruit tussen de fles van 7 uur en 10 uur en merkte dat hij die van 10 uur steeds minder ging drinken, dus ben ik wat meer fruit en wat later fruit gaan geven en toen hij aan een volle pot zat, 200gr, gaf ik om 10 uur geen fles maar fruit en de fles om 13 uur weer.

Eigenlijk ging het hier vanzelf...kijk goed naar je kindje, die geeft meestal zelf wel aan wat nodig is enzo hoor. En het is een kwestie van proberen...eet je kindje een volle pot, geef dan eens ipv de fles het fruit.

Succes!!!
 
Terug
Bovenaan