schema 6 maanden

hallo,

Graag zou ik willen weten wat jullie schema is met een kindje van 6 maanden.
mijn schema ziet er als volgt uit:
7:00 flesje melk 210 met nutrix
9:30 fruit
12:00 flesje melk 210
15:00 liga met een diksap
17:00 groente en een toetje
23:00 flesje melk 210 met nutrix
alvast bedankt.
gr. wendy
 
ik denk dat het heel verschillend kan zijn per kindje;mijn zoon is bijna 6 maanden maar zit nog op 5 voedingen per dag van 200 met in de laatste nutrix, verder krijgt hij pas sinds kort een beetje fruit en af en toe een beetje groente, hij heeft nog veel behoefte aan zijn melk(was 2 weken te vroeg) en niet al te zwaar(2790) dus ik heb het idee dat hij aardig de schade aan het inhalen is hij is nu bijna 7 kilo.volgens mij doe jij het prima op jouw manier;het is net waar je kindje zich goed bij voelt .gr Helen
 
ik denk dat het heel verschillend kan zijn per kindje;mijn zoon is bijna 6 maanden maar zit nog op 5 voedingen per dag van 200 met in de laatste nutrix, verder krijgt hij pas sinds kort een beetje fruit en af en toe een beetje groente, hij heeft nog veel behoefte aan zijn melk(was 2 weken te vroeg) en niet al te zwaar(2790) dus ik heb het idee dat hij aardig de schade aan het inhalen is hij is nu bijna 7 kilo.volgens mij doe jij het prima op jouw manier;het is net waar je kindje zich goed bij voelt .gr Helen
 
Romi is nu 6 maanden 63 cm en 6.500 gram en haar schema is:

08.00 Fles 200 ml
10.30 Half potje fruit (groot potje)
12.00 Fles 200 ml
16.00 Fles 200 ml
18.00 Klein potje groente
20.00 Fles 200 ml
00.00 Fles 200 ml met 3 schepjes nutrix meestal drinkt ze hier maar 100 van

Het ligt er een beetje aan hoe laat Romi wakker wordt maar zo is het over het algemeen!
Soms komt het zo uit dat ze op 4 voedingen zit! Dat ze slaapt rond 20.00 en dat ze dan rond half 10 de laatste voeding krijgt!

Ze krijgt tussendoor wat water of diksap waar ze niet dol op is dus dat is maar minimaal!

Soms krijgt ze een rijstwafeltje, stukje soepstengel of een babykoekje.

We hadden haar op 4 voedingen maar nadat ze ziek is geweest lukt dit niet meer! Dan wordt ze weer midden in de nacht wakker dus dan maar weer 5 totdat ze zelf aangeeft dat het genoeg is!

Wat een gedoe he elke keer weer, wat ze nodig hebben en wanneer ik vind dat af en toe best lastig!

Groetjes Corine
 
Hoi Wendy, ons dochtertje is nu bijna 7 maanden en dit is mijn schema:
08.00 - fles (180 cc)
10.00 - groot potje fruit
12.00 - fles (180 cc)
16.00 - fles (180 cc)
18.00 - groentje (groot potje)
20.00 - laatste fles (180 cc + Nutrix)

Eind van deze week is ze 7 maanden, en ik mag er dan een fles afhalen. Moet alleen nog kijken WELKE. Best moeilijk.
Succes !!!!
 
Terug
Bovenaan