Schema 6 maanden

hi,

wat geven jullie je kleine (6 maanden). Ik geef al groente en fruit en 4 flessen van 210cc. Maar hoeveel groente en fruit mag hij hebben, een heel klein potje, dus 2 potjes per dag? En geven jullie al soepstengels, koeken en danootjes?

Ik hoor het graag, dank je,
Essie
 
Mijn dochtertje is 6,5 maand en krijgt 3 flessen van 200 cc, waarvan 2 met een paar schepjes nutrix. Verder fruit 100 gram en maaltijd van bijna 200 gram soms 100 gram, ligt eraan hoeveel honger ze heeft. Soms krijgt ze een danoontje start na. Verder geef ik nog niet veel want als ik iets van een korstje geef ofzo dan gooit ze haar hele fles eruit omdat ze niet tegen die stukjes kan.
 
Hoi Essie,

Mijn kleine wordt weliswaar over een paar dagen 7 maanden, maar vanaf 6 maanden geef ik dit: 200 g fruit en 200 g groente (hij ging het pas goed eten met de potjes vanaf 6 mnd. Misschien omdat er vlees in zit?) en 4 flessen (2 van 210 en 2 van 180. Maar de flessen gaan steeds slechter op. Is ook niet zo gek, met zoveel groente en fruit. Hij hoeft ook niet meer zoveel. Het cb heeft 500 cc gezegd, maar volgens mij is 600 cc het minimum. Nou, dat haalt hij meestal wel. Ik heb volgens mij in een maand twee keer een half koekje gegeven en daar eet hij dan weer een kwart van op. De rest gaat aan het stoeltje of op de grond. Ik heb ook danoontjes geprobeerd, maar dat vond hij vies.

Groetjes en succes!
Machteld
 
Terug
Bovenaan