Hoi!
Mijn kleine is do 7 weken en wij hebben geen schema. Ik pas me aan aan die kleine, hij komt wanneer hij wilt en slaapt wanneer hij wilt en ik ga er in mee.
Ik heb zelf de voeding verhoogd naar 150cc en hij krijgt zo’n 5/6 voedingen per dag. Zit zo’n 4/5 uur gemiddeld tussen.
Mijn dag loopt meestal zo, wanneer hij sochtends wakker wordt neem ik hem nog even bij me in bed. (Heb nog 3,5 week verlof dus nog even van genieten) dan liggen we samen nog beetje te luieren. Vervolgens ga ik hem badderen of even simpel wassen en aankleden. Dan krijgt hij zijn fles. Na zijn fles is hij vaak even actief en knuffelen we nog even dan leg ik hem in zijn grote bed (snachts slaapt hij nog naast ons in het wiegje). Dan slaapt hij vaak wel zo’n 2/2,5 uur en kan ik lekker douchen en het huis aan kant brengen. Na zijn slaapje gaan we of wandelen of leg ik hem bij me op de bank. Tot zijn volgende fles en dan gaat hij weer slapen en herhalen we eig tot de laatste fles. Helaas red hij het overdag wel 5 uur tot zijn fles. Snachts onderbreekt hij vaak nog, maar dat geeft niet.
Ik geniet momenteel van elk moment nog samen, voor ik straks weer moet werken ?