<p>Hallo dames,</p><p> </p><p>Ik zou ook graag van jullie willen weten wat jullie van het volgende schema vinden..ik probeer mijn kleine echt een fles minder te geven( naar 4 ipv 5), omdat ze inmiddels toch ''al'' 7.5 maand oud is maar dat gaat echt met moeite..nog tips?</p><p> </p><p>tussen 7 en 8 fles van 200 ( pap geprobeerd; lust ze echt niet)</p><p> tussendoor ( meestal rondom 10.00/ 10.30) fruithapje</p><p>11.30/12.00 fles van 165 ml alleen beginnen we nu dus met een broodje met boter en wat beleg omdat we deze fles willen afbouwen en dan uiteindelijk stoppen; lukt dus nog niet zo...ze vraagt na het broodje nog om een fles vind ik ( meer brood geven?) </p><p>14.30/15.00 fles 165 ml.</p><p>17.30/18.00 fles 135 ml + meeeten met papa en mama; met name dan wat groentes</p><p>19.30/20.00 fles 135 ml en dan naar bed.</p><p>ze slaapt de nacht door.</p><p>De laatste twee flessen zijn kort op elkaar maar daar vraagt ze echt nog om..</p><p> </p><p>Wat vinden jullie? Ik vind het CB wat vaag hierin maar zij geven dus aan dat ze echt naar 4 flessen ''moet''. Ook mag ze thee hebben..hoe geven jullie dit? </p>