Schema baby 12 maanden

<p>Hoi, </p><p>mijn dochter van nu 12 maanden, heeft het volgende eetschema. maar heb een gevoel dat ze te weinig krijgt .. Ik was benieuwd naar jullie schema, zouden jullie die met mij willen delen? Bedankt :) </p><p>07:00 wakker : bakje yoghurt of pap</p><p>09:00 : flesje 190cc nutrilon en dan slapen</p><p>11:00 : boterham met pindakaas en een koekje</p><p>13:00 : fruithapje</p><p>14:00/14:30 : 190 cc nutrilon en naar bed</p><p>17:00 : warm hapje met toetje</p><p>19:00 : 200cc pyjamapapje en naar bed</p><p>Zo is mijn schema ongeveer, en heb het gevoel dat ik wat fout doe of dat ze te weinig eet ..</p><p>Ze moet ook altijd voor het slapen melk drinken anders valt ze niet in slaap.</p><p> </p><p> </p>
 
Ik geloof niet in 'fout' doen. De ene moeder doet het gewoon anders dan de andere ;) wij hadden een veelvraat dus aan dat schema zul jij weinig hebben. 
ontbijt was hier toen 2 boterhammen. In de ochtend fruit. Lunch 3 boterhammen (bij ontbijt en lunch gewone beker melk). In de middag snackje. Dan avondeten met yoghurt toe. 
 
Waarom heb je het gevoel dat ze te weinig krijgt? Is ze niet happy, groeit ze niet goed? Ieder kindje is anders. Ik laat mijn kleintje (1,5) altijd eten tot ze zelf aangeeft dat ze genoeg heeft. Ze is niet zo'n grote eter, maar geeft duidelijk aan dat ze niet meer hoeft dus het zal wel goed zijn.
 
Het enige wat ik een beetje “bijzonder” vind aan het schema is het tijdstip van de boterham en het fruit. Dat zou ik omdraaien, lijkt me logischer. Of eet je zelf ook om 11.00 uur brood? Verder denk ik dat ze genoeg krijgt hoor!
 
Terug
Bovenaan