<p>Hoi allen,</p><p>Ik ben benieuwd hoe jullie schema er uitziet bij een baby van 4 maanden. Mijn zoontje is namelijk bijna 4 maanden en merk dat hij qua voeding een goed schema heeft, maar qua slaapjes zie ik nog niets aan regelmaat (hij slaapt alleen meestal na zijn fles van 11uur wel standaard een uurtje/anderhalf, maar de rest is soms 20 min. of 3kw of soms ineens anderhalf uur). Hoe is dit bij jullie en wanneer komt de regelmaat met slaapjes een beetje? En moeten ze nog zoveel slapen na de voedingen of denk ik dat maar? </p>07.00uur fles 180+6 scheppen (dutje van 20 min. of 3kw of soms anderhalfuur)11.00uur fles 180+6 scheppen, na deze fles doet hij meestal wel een slaapje van een uurtje of anderhalf15.00uur fles 180+6 scheppen (dutje van 20 min. of 3kw of soms anderhalfuur)18.30uur fles 180+6 scheppen, naar bed rond 19.00/19.30uur22.30/23.00uur fles 210+7 scheppen (afgieten tot 210)04.30/05.00uur klaarwakker, kletsen en huilen en niet meer in slaap willen vallen, waarbij ik er vanuit ga dat dit met sprong 4 te maken heeft, want hij sliep voorheen altijd tot 07.00uur<p>Omdat hij nog vaak honger heeft mogen we het laatste flesje dus 210 geven en gaan we binnenkort beginnen met rijstebloem in de hoop dat hij de nacht daarmee ook wat langer doortrekt. We gaan het weekend ook beginnen met zijn eerste fruithapje, dat wil ik in de ochtend gaan doen tussen de eerste 2 flessen door omdat dat ook het schema is op het kdv. </p>