Schema baby 4 maanden

<p>Goedemorgen,</p><p>mijn zoontje is morgen 4 maanden oud. <br />Ik ben benieuwd hoe jullie eet/slaap schema’s eruit zien. </p><p>mijn zoontje rolt al van rug naar buik en andersom, maar als hij van rug naar buik rolt en zo blijft spelen spuugt hij vaak mondjes terug.. hebben jullie baby’s dit ook? <br />Mijn zoontje heeft wel reflux en zijn aan het afbouwen met medicatie. </p><p>Vanaf morgen willen we langzaam beginnen met oefen hapjes </p><p>Ons schema ziet er zo uit </p><p>08:00 180+6 voeding </p><p>09:30 naar bed slaapt dan ruim een uur</p><p>12:00 180+6 voeding </p><p>12:35 naar bed slaapt ruim 2/3 uur </p><p>16:00 180+voeding </p><p>17:14 slaapt hij soms kort </p><p>19:30 180+6 + rijstebloem </p><p>20:00 naar bed en slaapt tot ongeveer 07:45</p>

Die van mij is 3,5 maand en rolt rug naar buik  zijn schema is
7 uur ochtend  135 cc 4 scheppen 120 wster fles spelen tot half 10 dan groente hapje 10 hapjes is dat ongeveer klein laagje. 
Dan naar bed slaapt tot 12:30
Dan fles 150  cc 5 scheppen afgieten tot 150 
Dan spelen naar buiten.
1600 fles 135
19:30 fles 150 cc 
Dan naar bed en op afroep fles geven 
Op 1 dag 6 flessen met groente hapje.
Dat gaat goed hij doet een lang ochtend slaapje smisdags soms hij is altijd vrolijk en nooit huilen alleen als die honger heeft of vieze luier. In middag kijken we het aan als we wandelen valt die altijd in slaap maar hij doet altijd kort slaapje anders wilt die in avond niet slapen 
Maar wij hebben echt een relaxte baby die vanaf geboorte geen kramp heeft en geen sprongetjes.  Hij huilt mis op een dag niet En als die huilt 5 min bijellaaR

Terug
Bovenaan