<p>Hallo</p><p>Ik zou graag eens een voedings- en slaapschema vergelijken met een andere baby van 5 maand. <br />Bij onze kleine man is het als volgende:</p><p>- 7u: 210 ml</p><p>- 9u naar bed tot 10u30</p><p>- 11u: groentepap (150 gr) + 30 ml melk (hij zou nog veel meer willen)</p><p>- 13u naar bed tot 14u30</p><p>-15u: 210 ml</p><p>- 17u30 naar bed tot 18u</p><p>-19u: 210 ml</p><p>- 20u15 naar bed</p><p>- 23u30: 210 ml</p><p>Bij sommige flesjes zeurt hij zelfs als het al leeg is, dus het is voorlopig een mannetje met veel honger. Zijn groentepap gaat de ene dag goed binnen, de andere dag veel minder. Dan begint hij te huilen en wil hij niet meer eten. Als ik dan melk geef is hij weer blij. Ik hoor overal dat je geen melk meer mag geven na de groentepap, maar ik kan hem toch moeilijk met honger laten zitten?<br />Volgende week starten we ook met fruitpap. <br />Ik zou graag binnenkort zijn flesje van 23u30 vervroegen naar 22u à 22u30. Tips? <br />Mijn zoontje komt ook bijna elke nacht wakker na 4u om het halfuur een beetje zeuren en dan moet ik telkens zijn tutje geven.<br />Benieuwd naar jullie schema's!<br /><br />Groetjes</p><p>Mama van César</p><p> </p><div id="ConnectiveDocSignExtentionInstalled" data-extension-version="1.0.4"> </div><div id="ConnectiveDocSignExtentionInstalled" data-extension-version="1.0.4"> </div>