Schema baby 8 maanden eet in de middag warm

<p>hallo, </p><p>Ik ben erg benieuwd wat jullie schema is bij een kleintje van 8 maanden. </p><p>Wij merkte dat ons zoontje graag liever in de middag warm eet doen meerdere kinderen dit? Ook slapen doet hij nog erg veel. En is al rond 5 uur wakker. Geef ik hem dan toch op de dag te weinig? </p><p>Bij ons ziet het er nu zo uit.</p><p>6.00 flesje 180cc met ontbijtgranen</p><p>Als we vrij zijn nog een slaapje anders naar het kinderdagverblijf of opa en oma</p><p>8.00 wakker, omkleden en spelen</p><p>9.00 fruithapje met diksap/water</p><p>Slaapje of spelen/boodschappen doen</p><p>12.00 warme maaltijd, water.</p><p>Spelen</p><p>13.30 90/120 cc flesvoeding (drinkt niet meer 180cc op)</p><p>Slaapje tot 16.00 daarna diksap aanbieden en een vinger/soepstengel</p><p>Spelen</p><p>17.00 boterham met beleg ( banaan, smeerkaas enz) bakje yoghurt/aardbeien kwark ( speciaal voor baby) water/diksap</p><p>19.00 180cc met rijstenbloem.</p><p>De nacht in.</p><p> </p>

Hoi
Ik heb geen kindje van 8 maanden maar misschien is de vlog op YouTube van annic ten duis wat voor jou zij vertelt dan haar schema van haar kleintje en handige tips

groetjes

Terug
Bovenaan