schema bv

hoi wie geeft er nog borstvoeding en groente en fruit hapje?? lees overal nl alleen maar over fles voeding.... mijn zoontje krijgr nu half potje fruit en hal potje groente per dag. soms ook niet omdat ik dan weg ben ofzo. en hoeveel slapen jullie kindjes nog?? de mijne is bijna in maart 6 maanden maar wiloverdag niet meer slapen. sávonds is geen probleem altijd tussen 7 en 8 uur. maar overdag is een ramp!!!!!!!!!!! wie heeft tips. groetjes aadje

Hoi. Ik geef nog bv en ook groente en fruit. Het fruit komt er gewoon bij als extraatje en krijgt hij rond half 10 of 10 uur. De groente moet straks in plaats van een bv komen en dus geef ik eerst de groente (en aardappels en vlees krijgt hij er sinds deze week ook bij..) en dan nog een bv..
De middagvoeding is er bij mij al af omdat Jesse een boterham krijgt en dan een flesje melk..
(hij is trouwens 7.5 maand nu..)
Gr. Anne-Marie

O en Jesse slaapt meestal onder het wandelen 's morgens een uurtje, en 's middags gaat hij voor 2 of 2,5 uur naar bed. Dan 's avonds rond 8 uur.

In het begin is het natuurlijk harstikke wennen voor die kleintjes, dus bij ons ging het gepaard met het nodige gekokhals, maar na enkele dagen was het voornamelijk smullen geblazen!! Ik begon gewoon met kleine beetjes (eetlepel of zo) en naarmate hij het beter onder de knie kreeg steeds meer.. Nu eet hij zonder problemen een complete banaan of appel weg... De groente maak ik ook steeds meer en ik kan nu merken dat hij niet veel meer op kan daarna...

Hoi

Mijn dochter is 6 mnd en ik geef Bv.+groenten en fruithapjes. De fruit en groentenhapjes gaan prima. Ze blijft maar eten.Ze eet 1 appel of 1 banaan. Van de groentenhapjes  eet ze ongeveer 6 lepeltjes dan stop ik er maar mee  en tevens zit ze nog steeds op 4-5 BVvoedingen. Mijn dochter slaapt sochtends 1,5 uur. en smiddags 1.5 uur daarna slaapt ze om 19.00. Vaak wordt ze snachts ook nog wel wakker omdat ze dan wil drinken.   Dus in totaal slaapt ze ongeveer 13 uur.

gr Eveline

HOi Aadje.

Mijn dochter van 6 mnd wil overdag ook niet meer slapen. Voorheen sliep ze sochtends 1,5 uur en smiddags 1.5 uur. Nu is het huilen als i khaar in bed leg. Als ze beneden bij ons is is ze vrolijk. Dan maar de hele dag beneden liggen denk ik maar. Om 18.00 valt ze in slaap en dan hoor ik haar de hele aovnd en nacht niet meer. Het zal wel weer een periode zijn,.

gr en succes Eveline

Terug
Bovenaan