Dag, onze zoon is nu bijna 2 weken oud. Te klein dus voor een ritme, dat geeft ook niet. We hebben nu het schema van de kraamhulp: 7/10/13/16/19/22. Ik merk echter dat hij of na de voeding 3 uur doorslaapt of dat hij totaal niet slaapt. Er zit nog geen logica in tussen welke uren dat wel en niet is.
In de nacht komt hij om 1 uur en vaak om 4 uur.
Wat is de tijd van jullie laatste voeding? Ik zit erover te denken deze wat naar achteren te halen.
Vandaag wilde hij niet wakker worden voor zijn 13:00 uur voeding, met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Hoe gaan jullie hier mee om?
Algemene tips van harte welkom!
Ik ben er al achter in de nacht dat ik na de voeding nog een half uurtje met hem moet zitten, anders is het huilen geblazen!
In de nacht komt hij om 1 uur en vaak om 4 uur.
Wat is de tijd van jullie laatste voeding? Ik zit erover te denken deze wat naar achteren te halen.
Vandaag wilde hij niet wakker worden voor zijn 13:00 uur voeding, met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Hoe gaan jullie hier mee om?
Algemene tips van harte welkom!
Ik ben er al achter in de nacht dat ik na de voeding nog een half uurtje met hem moet zitten, anders is het huilen geblazen!