schema in de war

Hallo daar, ik zit met fv op een schema van om de 4 uur voeden. Nu gebeurt het snachts steeds vaker dat mijn kindje om 5 uur wil, en dan eigenlijk om 7 uur weer zou moeten en dan natuurlijk weinig trek heeft. Hoe gaan anderen hiermee om, verschuif je dan gewoon de ochtendvoeding, of geef je dan om 7uur of om 5 uur minder?
Alvast bedankt en groeten.
 
Dat had mijn dochter ook. Ik gaf haar dan gewoon de helft. En als ze dan om 6 uur kwam dan ging ik nog ff fuppen tot half zeven en dan gewoon om 11 uur en 15 en 19 uur. Je kan dus gewoon je fles in 4en delen en als je kindje dan komt kun je gaan rekenen. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
 
Ik leg haar dan op haar buik. Ik weet het heel slecht maar ze slaapt dan weer door tot half 8 en hoeven we niet te goochelen met flessen en tijden van geven.
Misschien kun je ook bij de late fles er pap bij doen zodat de nacht wat langer duurt tot een uur of 7.
succes
 
mijn dochtertje komt ook vaak rond 5 uur s nachts en ik doe haar dan een halve fles,en dan slaapt ze meestal weer door tot 7-8 uur,zo kun je elke dag wel om dezelfde tijd beginnen
 
kun je dan niet het laatste flesje wat later geven? en ik denk dat anoniem met pap rijstbloem bedoelt? ik geef dat ook uk is 3,5 mnd mag pas met 4 mnd maar hij krijgt al vanaf 3 mnd ook fruithapje en heeft nu ook geen kramp meer. rijstbloem maakt het voedsel dikker zodat ze langer vol zitten
succes
 
Dat jouw baby om 05.00 drinken wil, is normaal als hij nog niet gewend is aan de hele nacht doorslapen. Toen mijn zoon ook rond die tijd 's nachts wilde drinken, gaf ik gewoon een hele fles. De volgende voeding stelde ik dan zo lang mogelijk uit richting 11.00 uur, bv. 9.00 uur of 10.00 uur. Op een gegeven moment sliep hij vanzelf steeds langer door zodat de eerste fles om 07.00 uur kwam en dan zit je vanzelf op een goed schema.
 
Terug
Bovenaan