schema met 6 maanden

Hoi allemaal,

Ik weet dat er al heel veel vragen over de eetschema`s zijn,maar ga dat maar eens zoeken tussen alles.

Ik ben benieuwe hoe andere het doen met hun baby van 6 maanden.

Onze zoon is bijna 6 maanden(nog een paar dagen) zijn schema is als volgt:

07:30-08:00 200cc + 6 schepjes
10:30-11:00 fruit
15:00 210cc + 6 schepjes
18:00-18:30 groente
21:30 210cc + 6 schepjes + rijstebloem.

Hij slaapt altijd vanaf 11:15 tot +/- 14:00-14:30

Hoe zijn jullie schema`s

Groetjes
 
Mijn zoontje is inmiddels 9 maanden maar met zes maanden had ik betreft het eten ongeveer hetzelfde schema. Alleen nog een koekje of iets anders tussendoor.

De tijden die ik aan hou zijn wel iets anders maar dat komt voornamelijk door het kinderdagverblijf.

Mijn zoontje slaapt dan ook nog steeds twee keer. Een keer om ongeveer half tien tot elf uur en om half drie tot half vier.

groetjes anoeska
 
Hoi
Ik heb het zelfde schema voor Tim (half jaar), behalve dat hij waar jij al fruit en groente geeft, hij nog een fles krijgt. We zijn nu net begonnen met fruit-hapjes, maar Tim neemt er erg de tijd voor om er aan te wennen. Komt vanzelf, hij drinkt zijn flessen goed leeg en doet het verder ook goed, dus ik ga me over de fruit en de groente geen zorgen maken.
Groetjes
 
Hoi
Ik heb het zelfde schema voor Tim (half jaar), behalve dat hij waar jij al fruit en groente geeft, hij nog een fles krijgt. We zijn nu net begonnen met fruit-hapjes, maar Tim neemt er erg de tijd voor om er aan te wennen. Komt vanzelf, hij drinkt zijn flessen goed leeg en doet het verder ook goed, dus ik ga me over de fruit en de groente geen zorgen maken.
Groetjes
 
Hoi
Ik heb het zelfde schema voor Tim (half jaar), behalve dat hij waar jij al fruit en groente geeft, hij nog een fles krijgt. We zijn nu net begonnen met fruit-hapjes, maar Tim neemt er erg de tijd voor om er aan te wennen. Komt vanzelf, hij drinkt zijn flessen goed leeg en doet het verder ook goed, dus ik ga me over de fruit en de groente geen zorgen maken.
Groetjes
 
wel fijn om te horen,dat er meer mensen hun schema zo hebben, ik krijg toch wel vaker de reactie dat het moment dat hij slaap van ongeveer half 12 tot half 3 een rottijd is..?
Ik vind het wel prettig, ja ok als je nog boodschappen moet doen is het wel ff haasten maar ach...
 
Terug
Bovenaan