schema schema schema


Dames,

Wie kan mij helpen ik ben moeder van een wolk van een meid ze weegt nu 6300 gram en is nu 3 maanden ( 30-4-08) Het is een baby die veel honger heeft dus ze zit ook aan de nutrilon forte. Tot twee weken trug sliep ze eigenlijk van fles naar fles sinds we deze voeding gebruikte, maar nu doet ze alleen haze slaapjes, ik krijg het gevoel dat ik haar teveel op bed leg.
Zouden jullie mij voorbeelden kunnen geven van hoe jullie dagprogramma er uit ziet zodat ik daar mee uit de voeten kan. Mijn dochter drinkt 4 a 5 lessen van 200cc vaak komen we op 4 uit 8-12-16-21uur. N 21uur valt ze zo diep in slaap dat ze gewoon weigert om de fles te drinken.
ik hoop dat jullie me een paar tips/voorbeelden kunnen geven.
Alvast bedankt.
 
Hi,

Ik weet niet echt of ik je kan helpen, maar ik kan wel aangeven hoe wij het doen.
Ons dochtertje is van 3 mei en weegt ong. 4,5 kilo.

Zij krijgt op de volgende tijden eten
7,11,15,19 en 22.30.
Na het eten kletsen we altijd even en laten we haar nog even in de box alleen spelen en dan geeft ze zelf wel aan als ze moe is. Gapen, jengelen zijn bij haar tekenen van moeheid. Vaak is ze een uurtje tot anderhalf uurtje wakker, incl. voeden. Tussen 15-19 uur is ze het meeste wakker, maar dan gaan we ook vaak even weg. Dus dat is ze nu een beetje zo gewend. En na de laatste voeding spelen we niet meer maar gaat ze na het flesje gelijk op bed.

En als ze in badje is geweest dan speelt ze eigenlijk ook niet meer na haar voeding, dan is ze moe van het badje en gaat ze na de fles gewoon weer op bed.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes ermee.
Groetjes, Marije
Mama van Sofie
 
hallo ik ben moeder van Jorn (28-5)
hij is ook een erg hongerig mannetje en zit dan ook aan de forte voeding, en dat gaat nu stukken beter!!
bij ons gaat het ongeveer zo: 7 uur fles, even spelen en knuffelen daarna in de wandelwagen slapen, 11 uur fles weer knuffelen en spelen in de box dan rond half 1 of iets eerder naar zijn eigen bedje, slaapt ie soms tot half 3 of nog langer, dan krijgt ie om 3 uur weer de fles, daarna is ie vaak ook lange tijd wakker maar rond 5 half 6 slaapt ie weer in de wandelwagen,   7 uur weer de fles knuffelen en spelen in de box, dan heeft meneer nog niet echt zin om te slapen echt zijn huil moment, t lukt ons op t laatst om hem te laten slapen in de wandelwagen, daarna krijgt ie om half 11 nog zijn fles en gaat dan naar zijn eigen bedje en slaapt dan gelijk en tot nu toe nog steeds weer tot ongeveer 7 uur 's ochtends, dus ik moet zeggen dat ie t erg goed doet, en dat de 3 r's voor hem heel goed werken hihi, had dat ook niet verwacht maar hij heeft toch wel een beetje regelmaat nodig voor de rest is ie zo tevreden als wat en huilt niet zo heel veel...
ik hoop dat je je weg er een beetje in vindt, wij hadden dat ook pas na 6 weken ofzo hij is nu 10,5 week

groetjes alie
 
Terug
Bovenaan