Schema voeding/hapjes 6 maanden

<p class="”p1″"><span class="”s1″">Hoi!</span></p><p class="”p2″"> </p><p class="”p2″"> </p><p class="”p2″"> </p><p class="”p1″"><span class="”s1″">mijn kleine man is vandaag 6 maanden. Nou vraag ik mij af hoe jullie dat doen met tijden. </span></p><p class="”p1″"><span class="”s1″">hij krijgt:</span></p><p class="”p1″"><span class="”s1″">7.30 +/- fles 150+5 (drinkt meestal 130 cc, de rest na fruithapje</span></p><p class="”p2″"> <span class="”s1″">9.00 fruithapje + restant fles</span></p><p class="”p2″"> <span class="”s1″">9.15/9.30 tot 10.30/11 uur slapen (1-2 uur)</span></p><p class="”p2″"> <span class="”s1″">10.30 +/- fles 150 + 5 (ook in twee delen)</span></p><p class="”p2″"> <span class="”s1″">12.15 tot 14.15 slapen</span></p><p class="”p2″"> <span class="”s1″">14.30/15.00 fles 150 + 5</span></p><p>16-16.45 slapen (niet altijd meer)</p><p class="”p2″"> </p><p class="”p1″"><span class="”s1″">en dan…..</span></p><p class="”p2″"> </p><p class="”p1″"><span class="”s1″">op werkdagen ben ik op z’n vroegst 18.15 thuis met hem van de opvang. Normaal gaven we dan direct paar groentje hapjes en 18.30 fles 180 + 6. Ook in twee delen. 19.15/19.30 slapen. </span></p><p class="”p2″"> </p><p class="”p2″"> </p><p class="”p1″"><span class="”s1″">maar nu hij in de avond echt wat meer voeding nodig heeft weet ik niet goed wat handig is… 18.15 maaltijd en dan geluk fles erachter ivm bedtijd is zoveeeeel in één keer. Hoe doen alle werkende papa’s en mama’s dat toch?</span></p><p class="”p2″"> </p><p class="”p1″"><span class="”s1″">ps hij heeft altijd in delen z’n fles gedronken. Het moet bij hem even zakken ofzo? Is onderzocht en niks mis met hem. En in de avond kan ik dat tweede deel misschien wel weglaten?</span></p><p class="”p2″"> </p><p class="”p2″"> </p><p class="”p2″"> </p><p class="”p1″"><span class="”s1″">Tips? Hoe zien jullie schema’s eruit met eten van s contends tot savonds? </span></p><p class="”p2″"> </p>

Bij ons op de opvang is het mogelijk een prak mee te geven die ze eind van de dag daar alvast geven. Ik ben zelf vrij vroeg uit mn werk, dus ik maak er geen gebruik van. Maar best veel kindjes zie ik dan aan de warme hap. Misschien is dat bij jullie ook een oplossing. 

Terug
Bovenaan