schema voor een kindje van 31-03-07[bijna 7 maanden dus]HELP HELP!!!!!!!

Mama's daar ben ik weer.
Damian kreeg tot voor kort dit schema:

08.15uur zijn 1ste fles met 220cc opvolgmelk.

12.00uur zijn olvaritpotje van 4mnd,en 120cc opvolgmelk.

14.00uur fruithapje.

16.00uur 220cc opvolgmelk.

20.00uur 240cc opvolgmelk en dan slaapt hij door tot de andere morgen 08.00/15.

Maar nu drinkt hij de 1ste fles niet helemaal op[laat zo'n 50c staan].
zijn groentehapje neemt hij 5 hapjes van en drinkt maar de helft van de fles.
Fruithapje neemt hij ook maar de helft van.
Hoe kan dit en is dit wel normaal???
Onze oudste[bijna 2] heeft dit nooit gedaan dus ik weet niet wat me overkomt.
Ik probeer hem ook telkens een stukje brood te geven maar dat moet hij ook niet.ik moet wel zeggen dat hij al behoorlijk kieskeurig is met eten want hij lust van de groentenhapjes ook alleen maar bruine bonen en worteltjes.Ik probeer hem wel iedere keer wat anders te geven omdat ik het niet goed vind dat hij maar 2 smaken binnenkrijgt.wie kan me helpen met een goed schema of heeft hier tips voor!!!

groetjes Jeannet

hoi
ons schema is ongeveer zo heb een tweeling en dat gaat vrijwel gelijk op heel soms de flessen één later dan de ander verder lusten ze alles gelukkig maar merk wel met de extra voeding dat ze idd iets van de flessen laten staan  en soms kom ik ook niet helemaal uit met de potjes groente  
8.00 fles 200ml Jasmijn drinkt die vaak niet  helemaal leeg maar bijv een half uurtje  de  rest en anders niet dit is +/_   50ml wat overblijft

10 uur tot 11 slapen dan ieder een broodje zonder korst en evt. fruithap
12 uur fles soms 200ml of 150ml

dan om 15 uur of later soms zelfs 16 uur een fles 100ml of meer probeer deze te laten vervallen en dan iets van diksap maar ze drinken tegenwoordig die andere flessen minder dan 200 dus wil wel op +/_ 600 tot  700ml opvolgmelk per dag uitkomen als ze  tussen de middag  geen fruit hebben gehad krijgen ze die nu

17.30 samen een half tot heel potje olvarit groenten 6 maanden + iets te drinken proberen uit antilek beker en soms een toetje net hoeveel trek ze hebben

en dan uiterlijk 19.30 laatste fles 200ml (tegenwoordig drinken ze deze soms niet helemaal leeg 160 tot 180ml)
en dan liggen ze meestal wel om 20.00 in bed tot 8.00 smorgens vaak worden ze wel eerder wakker maar een aai over Martin zijn ruggetje en bij Jasmijn een speentje en ze redden het tot 8.00

ik denk dat het met 7 maanden niet zo erg is als ze wat van de fles laten staan maak me er niet zo druk over kan ook tijdelijk zijn Martin kreeg deze week zijn eerste tandje door dus ja misschien daar wat last van zijn trouwens ook 7 maanden                       18 maart 2007
verder ziet je schema er volgens mij goed uit misschien ook last van doorkomende tandjes??

groetjes Elena

Terug
Bovenaan