schema vraag en ben in de war?

hallo allemaal mijn baby word in 12 maart 6 maandenmijn schema is als volgt 7 uur fles 10 uur groente 3 theelepels 11 uur fles. 3 uur fles 7 uur fles en 23;00 laatste fles je mag toch de groente ook smoiddags gefen of is dat een regel smorgens gefen?en ik snap der geen bal van ze zeggen geen water gefen ook alsje pap geef   wat zal ik doen graag tips ben beetje in de war   en baby yogurt wanneer mag ik die gefen danoontje?. en gefen jullie ook water bij bij voedingen, alvast bedankt en als ze 6 maanden is hoe zou ik het dan doen ik geef geen fruit hapje graag reacties
alvast bedankt

Ik zou als ik jou was s'middag groente geven en s'morgens fruit. Als jullie eten eet hij ook gewoon mee met jullie of hij eet wat eerder soms is dat wat makkelijker anders is dat zo'n gedoe aan tafel en omdat hij al wat eerder honger heeft zo tegen 16 uur begint dat. Daarbij kun je je kind water bij doen in een flesje of tuibeker. Je kindje mag zo langzaam aan wat meer eten fruit ook het eerste hapje leuk hoor. De flessen worden vanzelf minder 4 i.p.v 5. En voor de laatste fles zou ik doen om 22,30 wat eerder en oppeens komt er een moment dat je kind overdag genoeg krijgt en het s'avonds helemaal niet meer nodig is om de fles te geven. Maar zover is het nog niet. wel is het eerste hapje fruit erg leuk begin eerst maar eens met wat fruit s'morgens en daarna groenten s'middags. Dit zou ik zo doen.

Terug
Bovenaan