Schema

Hoi allemaal,

Mijn Zoontje is nu 5 maanden ( eind januari 6) en vroeg me af of ik het qua voedingsschema goed doe.

7:00/7:30 200 ml fles
11u 200 ml fles
15u half potje groente en fles van 200
19u fles 200
22u fles 200

En slaapt erna meestal door tot smorgens.

Komt hij geen vaste voeding te kort?

En welk slaapschema hebben jullie kindjes met deze leeftijd?
 
Mijn zoontje is ook 5 maanden, van schema is er hier geen sprake van. Het hangt meestal al hoe laat hij de ochtend fles krijgt dat verschilt altijd tussen 5 en 7 uur in de ochtend. Ik probeer wel om de 4 uur de fles te geven en tussendoor ook hapjes. En meneertje word ook nog steeds wakker in de nacht ook voor voeding. En wat zijn slaapje betreft gaat ie op bed wanneer hij moe is, zijn slaapjes zijn overdag ook niet langer als een half uurtje. Ik hoop dat het met slapen goed komt. 
 
Ja we gebruiken wel een speen, soms kan ik het wel rekken met zn speen in de nacht, maar op een gegeven moment gaat ie echt huilen en als ie melk krijgt slaapt ie wel verder. Volgens mij komt hij in de nacht uit gewoonte, want soms word ie al na 3 uurtjes wakker terwijl hij voor zn laatste fles 210 cc krijgt met 7 schepjes nutrilon.
 
 
 
Ieder kind is uniek zou niet zo aan schema vastzitten. Esss zwaar maar het komt goed (bij bv worden ze langer 's nachts wakker dan fv) weet ik van me zus toevallig. Mijn dochtertje van 3.5 mnd eet heel onregelmatig soms 180 ml en soms maar 110 ml. 
 
Terug
Bovenaan