schema

mijn dochtertje heeft vanmorgen om 7.45 uur haar flesje gehad (200ml) ik heb haar toen om 12.30uur wakker moeten maken!! ze heeft toen weer haar flesje gedronken normaal had ze er altijd 5 op een dag maar dat halen we nu natuurlijk niet meer.heeft iemand een tip wat ik nu het beste kan doen???in de hoop dat ze nu natuurlijk niet vannacht komt omdat ze dus een flesje mist normaal slaapt ze op een uitzondering na altijd door!!!!

groetjes
 
Hallo,
Ik weet niet hoeveel tijd je normaal tussen de voedingen hebt, maar misschien kun je nu de volgende voedingen iets sneller op elkaar doen. Dus i.p.v. 4 uur nu 3,5 uur. Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar succes in ieder geval.
Groetjes Renate
 
hoi
ik weet niet hoe oud de kleine is maar mijn zoontje moet minimaal 5 flessen omdat hij niet genoeg groeit maar een vriendin van mij heeft een dochtertje wat genoeg groeit en die zit al sinds ze 3 en een halve maand is op 4 flesjes dus groeit je dochter goed dan zou ik het gewoon is proberen en afwachten of ze vannacht komt. succes
 
Wat je kunt doen is het flesje wat eerder geven bijv na 3,5 uur of je slaat een voeding over en dan komt ze misschien vannacht voor een fles en zoniet dan drinkt ze een keer wat minder en dat kan echt geen kwaad.Groetjes Ingrid.
 
bij mij ging het precies zo, en ik heb er toen een fles afgelaten. ze geven het zelf aan. ik hoop dat ze doorslaapt. en anders ga je de volgende dag weer terug naar het oude schema. toch?

succes
 
Het hangt er inderdaad vanaf hoe oud de kleine is. Vijf flessen moet in ieder geval tot ze minimaal vier maanden zijn EN minstens 6 kilo wegen. Misschien als de kleine een tijdje wakker is gespeeld heeft. hij/zij wat eerder honger heeft, dan kan je het wat eerder geven.
Succes!
 
Terug
Bovenaan