schema?

Hoi!

Met het risico om in eeuwige herhalingen te vervallen met die schema's, maar kunnen jullie mij wat meer vertellen over de voedingsschema's van jullie babies van rond de 6 mnd.

We zijn een beetje slorig met ons schema omgegaan en nu is er zeg maar geen eentje meer. Wolf drinkt nu 4 a 5 flessen per dag en we zijn dat klooien van onszelf een beetje zat.

Zit jullie kleintje in een kinderstoel als hij of zij een fruit- of groentehapje krijgt? Is dat makkelijker? (lijkt me wel namelijk.... Wipstoel wordt een troep hihihi)

Ik hoop dat jullie deze "ontaarde" moeder weer op het rechte pas kunnen zetten, hahaha!

Groetjes,

Lein
 
mijn zoon is nu 6 maanden en 1 week en krijgt

7 uur 180 cc + 6 schepjes nutrilon en 3 schepjes nutrix
9.30/10 uur fruithap
11 uur 180 cc
3 uur 180 cc
5.30/6 uur groente hap
7.30/8 uur laatste fles 180 cc plus nutrix (3 schepjes)

heb vandaag ook na de fruit hap een liga koek gegeven, werd een bende maar hij vondt het toch erg lekker. Trouwens in de kinderstoel vanochtend, ging wel goed, maar normaal gebruik ik eigenlijk ook de wipstoel (de kinderstoel werd net zo vies zeg maar als de wipstoel).

ik gaf hiervoor hetzelfde maar dan 4 flessen van 210, nu dus minder melk maar meer fruit en groente, het cb vertelde me dat hij een heel potje (200 gr) van beide mag. Ik maak trouwens ook veel zelf, vindt hij erg lekker.

geloof dat over een week we brood moeten gaan proberen. ben benieuwd.

Hoop dat je hier wat aan het, succes met je schema!!
Groetjes,
linda
 
Hai,
Mijn zoontje is 6,5 maand oud en dit is zijn voedingsschema:
6.45u fles 200 ml met 2,5 schepje nutrix
10.30u fruithapje, 200 gr
12.30u fles 200 ml
14.00 diksap
16.30u groente 200 gr
18.30 fles 240 ml

Schema veranderd af en toe doordat hij wat langer of korter slaapt, maar vaak is het wel rond deze tijden.
Hoeveel slaapjes doen jullie kindjes van rond de 6 maanden?
Die van ons vaak nog 3 keer per dag, naast de 'grote'slaap. is dit normaal?

groetjes evelien
 
Mijn dochtertje is 6,5 maand en krijgt het volgende:
7.30 uur - 180 cc met 4 schepjes nutrix
12.00 uur - 210 cc
14.00 uur - 200 gram fruit
16.30 uur - 200 gram groente (maaltijd)
19.00 uur - 210 cc
Ze slaapt heel onregelmatig, de ene periode vraagt ze veel slaap, dan weer minder. Vandaag bijv. had ze 's ochtends een half uurtje geslapen en om half 3, 1,5 uur. Groetjes Laura
 
Terug
Bovenaan