schema

Hoi hoi

Mijn dochtertje is bijna 13 weken ze krijgt borstvoeding en heeft een redelijk schema van slapen en eten, maar dat kan ook weer wisselen na een paar weken. Nu slaapt ze savonds rond 22.00 uur in tot ongeveer 7.00 uur en dan eet ze en slaapt vervolgens tot 11.00 of 12.00 uur. Overdag doet ze een hazeslaapje en gaat weer rond 22.00 uur naar bed. De ene keer drinkt ze meer als de andere. Flessenbaby's hebben een strakker schema wat betreft eten. Borstvoeding is toch een vraag en aanbod.

doei liefs linda
 
Hoi, mijn baby had met 12 weken nog geen vast schema. Toen ik de dagprogramma's las van andere kinderen op het forum moest ik erg lachen want wat ik ook probeerde, die van ons vertikte het... Wilde bijvoorbeeld geen middagslaapje doen en als ze dat wel deed nooit precies om dezelfde tijd. Het was nogal een energiek kind ! 's Avonds gaan slapen was ook een drama. Nu ben ik iets meer dan een week geleden begonnen met inbakeren (ze is morgen precies 4 mnd.) en nu pas kan ik zeggen dat we een redelijk vaste dagindeling hebben.
 
Terug
Bovenaan