schepje kruidvatvoeding?

A

Anoniem

Guest
Hoi

Misschien een hele domme vraag.
Van de week voor het eerst flesvoeding gekocht.
Ik hoorde zoveel goede berichten van de kruidvat 2 voeding dat ik deze heb gehaald.
Maar waar vind ik het schepje????

Heb ik misschien een verkeerd pak waar per ongeluk geen schepje inzit of hoort deze er niet in te zitten?
Hebben jullie een idee of tip?

Groetjes Jessica

hoi Jessica,

Je hebt inderdaad net een verkeerde verpakking getroffen, want het schepje hoort gewoon in de doos te zitten.
ik zou ermee terug naar de winkel gaan, ze zullen daar toch zeker niet moeilijk doen over een schepje van een paar centen.

groetjes Ilonka

Dan is het helemaal mis gegaan bij de fabrikant.

Ik heb vorige week ook Kruidvatvoeding nr. 1  gehaald en daar zat ook geen schepje bij.
Ik had er nog eentje liggen van de nutrilon.

Wie wat bewaard heeft wat...

Hoi,

Als ik jou was zou ik even naar het informatienummer op het pak bellen. Ik had hetzelfde bij de Nutrilon Omneo, heb erover gebeld en kreeg een héél nieuw pak voeding opgestuurd. Erg netjes.
Inmiddels ben ik zelf ook overgestapt naar Kruidvat voeding. Ik weet niet of ze daar ook zo vrij gevig zijn, maar het is altijd het proberen waard toch?

Even @ Vixxen, schepjes van verschillende voedingen kunnen andere afmetingen hebben. Je moet dus eigenlijk het lepeltje in het pak gebruiken, anders kloppen de verhoudingen niet.

Groetjes, Karin

Daar heb je gelijk in...
Even niet aan gedacht. Er staat op 6 schepjes voor 180 cc water, dus ging ik ervan uit dat het dezelfde afmeting had. Maar dat hoeft natuurlijk niet...

Trouwens ik ben weer terug naar de nutrilon voeding. Ik vind kruidvat voeding veel te dik (klontert snel)  en onze zoon drinkt daar een stuk minder van. En hij spuugt ervan terwijl hij dat met nutrilon nooit deed.

Terug
Bovenaan