Scheren...

<p>Tsja, hoe ga ik dit eens verwoorden... Ik ben 12 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje. Mijn buik groeit in een tempo waarvan ik me afvraag of ik bij 40 weken nog niet ben ontploft. Maar niet alleen mijn buik groeit, ook mijn lichaamshaar, behalve dat op mijn hoofd natuurlijk, dat valt uit samen met de hoop op een mooi zwangerschaps kapsel ?</p><p>Nu is het vanzelfsprekend allemaal nieuw en spannend, maar ik heb zojuist al een hele workout gehad alleen omdat ik.me bedacht dat ik morgen een inwendige echo krijg en het wel zo fijn vond om me nog 'even' te scheren.. die benen dat gaat nog wel, maar de rést ? ik ben van uitputting plat op mijn kont op de douchevloer beland (iets overdreven misschien, maar het scheelde niet veel?)</p><p>Maar ehhh... hoe doén jullie dat??</p><p>Niet scheren vind ik zelf niet fijn, maar is er niet een handigheidje/trucje/tip ?</p>
 
Nu ik 37 weken zwanger ben kom ik er écht niet meer bij, maar daarvoor vond ik het handig om op een krukje of op een handdoek te gaan zitten (dus niet tijdens het douchen maar gewoon met een bakje water ernaast) en dan een spiegeltje erbij te houden. Vooral wanneer je buik wat dikker wordt kun je op deze manier zien wat je doet.
 
Hi! 
waarom krijg je met 12 weken nog een inwendige echo? 
ik ben zwanger van de tweede en kreeg gisteren met 9 weken al een uitwendige echo. Terwijl ik toch echt te zwaar ben en het beeld dus minder duidelijk is.. 
voor de bevalling heb ik gedacht ‘het moet netjes getrimd zijn’. dat kostte me bloed, zweet en tranen.. maar oh wat was ik blij! 
na de bevalling bleek al snel dat het er niet uit zag. De ene helft was korter/netter dan de andere helft. 
dus voor deze zwangerschap laat ik het gewoon gaan. En als de bevalling er aan komt ga ik of naar een salon, of ik laat mijn vriend zijn best doen??‍♀️ een kijkdoos word je toch rondom de bevalling... 
 
Ik deed het een beetje op de gok en liet mijn vriend kijken of ik alles een beetje had gehad. Snap dat het misschien niet prettig voelt maar het maakt een verloskundige of gyneacoloog helemaal niks uit hoe het eruit ziet. Ze hebben liever dat je geen zweetvoeten hebt ?
 
Hoi,
Ik zat op de grond :). Beetje op gevoel en bukken, soms spiegel tot week 39 alles zelf geschoren dus het kan ,?
 
Terug
Bovenaan