scheren...

Rare vraag,
maar ben nu 18weken zwanger en als ik me wil scheren(vagina),lukt dit mij al niet meer;mijn buikje zit in de weg.Heb me vanochtend wel geschoren en mijn buik ingehouden,maar had toen ik mijn buik weer normaal deed,last van mijn buik...lukt het bij jullie wel??

sorry,het is een rare vraag,maar ik vroeg het me gewoon af...je hoeft niet te reageren als je het een rare vraag vindt.
 
Hoi,

geen rare vraag, normaal trim ik wel,maar echt scheren doe ik niet.
Ik wil het nu wel heel kort houden, de komende tijd en heb gevraagd of mijn partner mij wil scheren, dat wil ie graag doen!!
Ik kan er zelf ook niet goed bij, zie niet wat ik doe!!

veel plezier,

jeanette
 
Ben nu 38 weken en scheer op de tast. Gaat prima. Heb eerst met ontharingscreme gewerkt voor de spiegel, ging ook goed. Maar op de tast onder de douche werkt voor mij prima!
Scheerse!
 
Ik zwem graag maar hier had ik nog niet bij stilgestaan! Heb nog geen buikje maar misschien is een spiegeltje een idee? Weet nu al dat manlief veel te bang is om me te snijden :)
 
Hoi,

Net wat jeanette zegt, dit is geen rare vraag hoor!
Ik ben zelf nu 27 weken zwanger en heb me vorige week met veel pijn en moeite nog zelf kunnen scheren maar volgende week zal toch echt mijn man het moeten doen. Die buik gaat inderdaad lekker in de weg zitten, hi hi.
Vind het op zich wel grappig dat je jezelf van onder dus helemaal niet meer kunt zien. Gewoon je vriend/man vragen, die vind het vast geen probleem.
Succes,
Groetjes Esther.
 
Terug
Bovenaan