scheten

ben ik weer...
Heb 3 onderwerpen vandaar dat ik ze apart doe.

onze zoon van 7 weken heeft sinds een paar weken last van veel winderigheid.....en stinken!!!
terwijl ik niet heel raar/gekruid eet ofzo!!

ik merk dat hij nu begint met kronkelen en mopperen/huilen zon 2 uur na het voeden.
Het is echt dat hij last heeft van de scheetjes (denk ik) dan dat het krampjes zijn,want tussen het gemopper door komen de scheetjes eruit...ze knallen niet allemaal ,maar ruiken doe je ze altijd.
het is niet erg om scheten te laten ,maar merk wel dat hij het vervelend vind

Kan ik hier iets aan doen...of heeft het toch te maken met het gulzig drinken??

Ik hoop dat jullie wat raad hebben.

grt kristel
 
Hey Kristel,

Mijn zoontje van 3 weken heeft er ook veel last van, meestal ook zo'n 1 1/2 uur na het voeden. Dat is ook precies de tijd dat ze het eten verwerken..

Op aanraden van het consultatiebureau ben ik Infacol gaan gebruiken tegen krampjes en ik moet zeggen dat het echt een stuk minder is geworden.
Je hoort ook echt dat de melk rustiger in z'n slokdarm en maagje komt.

Je knijpt een pipet leeg in z'n mondje voordat je gaat voeden.
Mijn zoontje schijnt aan zijn gezicht te zien alleen de sinaasappelsmaak niet zo lekker te vinden haha.

Ik hoop dat je hier wat an hebt, succes ermee!

Groetjes Brigit
 
onze zoon 5 weken heet hier ook last van. Infacol geprobeerd maar merkte niet echt resultaat. Nu net begonnen met cinebaby van vsm.
Onze kleine stinkie noem ik hem soms. Maar inderdaad niet leuk om te zien hoeveel last hij ervan heeft. Het houd hem soms ook wakker. Je ziet dat hij moe is en eigenlijk wil wegdromen maar dan komt er weer krampje / scheetje. Ze stinken niet altijd maar als hij stinkt kan je die dag een poepluier verwachten.
Hij is inderdaad ook een gulzige drinker. Ik probeer hem meer rechtop te voeden zodat hij minder lucht binnenkrijgt maar dit werkt niet altijd. Soms verslikt hij zich ook en dan houdt ik hem tussen het voeden door even recht op - ook om pauze in te lassen. Boertje tussendoor. Of het allemaal helpt ? Ik heb niet het idee dat het aan mijn eten ligt.
Hij heeft ook regelmatig de hik van het gulzige drinken. Wat ik ook probeer is hem op tijd te laten drinken voordat hij echt veel honger heeft - dan drinkt hij rustiger aan de borst. Hij kan al tijdens het drinken last hebben van krampjes scheetjes maar ook juist een tijdje na het voeden.
Je probeert vanalles maar denk dat hij er ook gewoon doorheenmoet
 
Terug
Bovenaan