scheurtje in vliezen

Hallo

ik ken iemand die een scheurtje heeft in haar vliezen.Hierdoor verliest ze continue vruchtwater dus.
Ze is nu 28 weken en heeft het al twee weken,ook heeft ze hiervoor in het z'huis gelegen maar ze mocht naar huis als ze het rustig aan zou doen.
Ik maak me zorgen. Ben zelf by the way ook pas net 3 weken geleden moeder geworden.

Weet iemand hier meer over?

 
vruchtwater blyft altyd aangemaakt worden,dus zelfs by scheurtje in de vliezen komt het kindje nooit zonder te zitten!

maar ik geloof me wel te herinneren dat de kans op infekties groter is dan,

maar ze houden het heus goed in de gaten,

ik zou me niet teveel zorgen maken..

hoe is het met jouw baby?verloopt alles een beetje zoals verwacht?

ik weet nog hoe overdonderend een eerte kind kan zyn,ook al word myn

grote kerel al byna drie(eind okt) zyn broer is een half jaartje oud!

groetjes!anne

 
hoi chantal,

ik was 35 weken en 4 dagen zwanger toen spontaan mijn vruchtwater brak en binnen 24 uur was alles weg. Het klopt inderdaad dat het nog aangemaakt wordt, ik heb namelijk ookiedere keer weer een scheutje voelend weglopen. Ik heb dan ook 4 nachten on het zh gelegen omdat ze wilde rekken tot 37 weken en af wilde wachten tot de bevalling vanzelf zou gaan. Ben na 4 nachten naar huis gestuurd, was erg druk in zh en na 2 nachten hebben ze me ingeleid en ben ik dmv ks bevallen van mijn dochter. Bij mij was het dus wel zoi dat ik echt gebroken water had en geen scheurtje. Inprincipe kanhet voor je kindje geen kwaad en waarschijnlijk zal jou vriendin dan ook d'r temp n de gaten moeten houden ivm infecties enzo??? ikmoest dat wel, maar dan was bij mij het risico wel enorm, moest danook iedere dag bleodprikken en ctg voor de kleine. Nu weet ik dat mijn geval echt een bijzondere was en dus niet tot bijna niet voorkomt. Maar ik vond het eenenorme enge gedachte dat mijn kindje zonder water zat. Uiteindelijk heeft ze er niet aan over gehouden en is het echt een scheetje en doet ze het nu danook enorm goed. (is nu bijna 2 weken oud)

Groetjes carreen
 
Terug
Bovenaan