Scheve buik

Deze kleine beeb heeft een duidelijke voorkeur voor rechts. Buik is inmiddels zo groot dat hij ook echt scheef hangt naar rechts haha. Zoals mn man zegt, ik ben rechtsdragend.
Herken ik helemaal niet van mijn dochter.
Zijn er meer die zo'n voorkeurshouding aan hun buik zien?
Ik vind het wel grappig.

Liefs

dat heb ik ook ook naar rechts.. haha en mijn ma maakt dus ook precies hetzelfde grapje.

heerlijk die voorspelbaarheid.
Mijn buik kan overigens ook gigantisch in een punt naar voren staan, met echt een 'spits' puntje.
liefs

bij mij precies andersom, ik heb twee babybillen ter hoogte van mijn maag liggen. Twee voetjes trappen tegen soms tegen mijn rechter ribben en soms voel ik ze helemaal bij mijn bekken. Zo'n kindje ligt wel dubbelgevouwen he? Als het er zometeen uit is kan je je niet voorstellen dat het erin paste zo wonderlijk! Ik kan alleen maar op mijn linker zij liggen eigenlijk. Op de andere zij begint die kleine te protesteren of om de as te draaien.
Kriebelt jullie kleintje ook al zo lekker met de handjes in de liezen, bij mij de hele tijd, echt grappig die mini vingertjes die alles aftasten.

Ja das idd grappig! Mijn buik staat soms met de rechterkant ietsje meer naar boven zeg maar. Erg grappig om te zien. Als het heel druk is dan gaat de buik met golven op en neer haha!

Geweldig zo'n hummeltje in je buik!

Mijn buik is soms rechts dikker en soms links. De baby ligt in stuit dus alle schoppen belanden op mijn blaas, erg vervelend soms. Zijn handjes voel ik inderdaad kriebelen, echt lief het voelt soms net of hij me aan het aaien is. Verder kan meneer soms zo'n drukte schoppen dat mijn hele buik beweegt. Het blijft een wonder dat zo iets kan, een mini mensje in je buik.

Terug
Bovenaan