Ons mannetje van 15 maanden is vanaf 10 maanden aan het 'cruisen' langs de bank, langs de tafel overal waar hij vast aan kan houden. Vanaf 12 maanden lopen met een houten loopkar en iets daarna met 2 handen van ons vas. We dwingen niks, wat hij zelf aangeeft is prima, zijn tempo. Los staan doet hij de hele dag door.
Vandaag viel het mij op dat hij zijn rechtervoet extreem scheef zet toen mijn man met hem aan 2 handen ging stappen! Het was mij nooit eerder opgevallen maar manlief zei dat hij hem dit al een tijdje was opgevallen als zoonlief met de loopkar liep.
Toen hij vanmiddag achter de loopkar ging lopen viel het mij toen ook op.
Hij draagt nog geen schoentjes en in huis altijd op blote voetjes ( sokken trekt hij uit). Iemand die hier ervaring mee heeft? Misschien is het niks maar op zo'n manier stapjes leren zetten is dat normaal?
Vandaag viel het mij op dat hij zijn rechtervoet extreem scheef zet toen mijn man met hem aan 2 handen ging stappen! Het was mij nooit eerder opgevallen maar manlief zei dat hij hem dit al een tijdje was opgevallen als zoonlief met de loopkar liep.
Toen hij vanmiddag achter de loopkar ging lopen viel het mij toen ook op.
Hij draagt nog geen schoentjes en in huis altijd op blote voetjes ( sokken trekt hij uit). Iemand die hier ervaring mee heeft? Misschien is het niks maar op zo'n manier stapjes leren zetten is dat normaal?