schiet niet echt op

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,
Ik dacht ik laat ook weer eens wat van  me horen.
Probeer een beetje afstand te nemen van het zwanger worden.

2 á 3 weken geleden gehoord dat mijn vriend zijn sperma niet tot bijna niet leven is.
Nou zouden we door verwezen worden naar een gyneacoloog. Hebben ze daar nog niks ontvangen.
Duurd nu wel erg lang. We zijn wel erg benieuwd hoe het nu verder moet.

Mijn vriend zijn sperma is voor 60% dood.
En er is maar 40% levend. Dat hoord gemiddeld 75% te zijn.

Maar goed het is dus nog maar even afwachten wanneer we mogen komen.
Zijn nu ronde 9 ingegaan. Maar we hebben niet veel hoop dat het nu raak is.

Heel veel succes allemaal.

Liefs Inge

Hoi Inge

Vervelend zeg  dat het allemaal niet mee zit!

Ik hoop dat jullie snel geholpen worden en dat jullie ook snel een kleintje krijgen!!

Liefs Jessy

Jeetje Inge,

wat een naar bericht...
Hoop dat het voor jullie toch ook binnenkort raak zal zijn!
Hoop niet dat je het erg vind, maar wil je graag iets vragen nav je berichtje?
Was er een rede waarom het sperma van je vriend nu al (ronde 8 toch?) gecontroleerd is?
Ik dacht dat er pas na een jaar gestart wordt met onderzoeken?
Of is dit niet altijd zo?

Liefs,
Ashley.

Hoi inge,

Heel veel sterkte!!!
Bij mijn man was bij zijn ex uitgewezen na onderzoek dat ie heel kortlevend zaad had (dus het meeste maar een aantal uren tot 1 dag...) , dus je moest precies op het goede tijdstip mikken
Bij ons is dat ook 2 keer heel spontaan gelukt en was ik in 1 keer zwanger. Dit keer heeft het een paar maanden langer geduurd en hebben we afgelopen maand extra geklusd.
Zo zie je maar, het hoeft niet altijd gelijk het ergste te betekenen.
Ik hoop dat je snel geholpen wordt met een hele goede methode, zodat je ook toch nog snel zwanger kan zijn!!!
Groetjes ieniemienie

quote: ashley3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-12-2006 11:57:50'));

Jeetje Inge,

wat een naar bericht...
Hoop dat het voor jullie toch ook binnenkort raak zal zijn!
Hoop niet dat je het erg vind, maar wil je graag iets vragen nav je berichtje?
Was er een rede waarom het sperma van je vriend nu al (ronde 8 toch?) gecontroleerd is?
Ik dacht dat er pas na een jaar gestart wordt met onderzoeken?
Of is dit niet altijd zo?

Liefs,
Ashley.

Hoi   Ashley,
Mijn vriend heeft maar 1 testikel dus vandaar dat wij eerster naar de huisarts zijn gegaan. Meestal is dat pas na een jaar ja. Maar als je denkt dat het een rede heeft waarom het zolang duurd kan je eerder naar de huisarts stappen.

Liefs Inge

Hoi Inge,

bedankt voor je uitleg!
Er is bij ons  geen rede om de medische molen in te gaan voor het eerste jaar, maar soms zou ik het wel graag willen weten
Of alles in orde is enzo...
Zou toch wel een bepaalde onzekerheid wegnemen als iedere keer die #@#  weer verschijnen.
Wij zitten nu in ronde 6 en maandag heb ik weer mijn nod.
Ben bang dat het dit keer weer niet zo ver is, want ik heb al een beetje ongi gevoel
Hoop voor jullie dat het snel raak is en dat jullie kunnen gaan genieten van een geweldig fijne zwangerschap!
Groetjesss,
Ashley.

Hoi Inge,
Ik laat ook maar weer eens wat van me horen, had beloofd om je op de hoogte te houden hoe het bij ons gaat in de medische molen, aangezien we ongeveer in hetzelfde schuitje zitten. Maandag 4 december hebben we een eerste gesprek gehad met de gynaecoloog. Heb toen een inwendige echo gehad en er is  bloed afgenomen  om te  testen op chlamydia. Omdat ik nog niet op de helft van deze cyclus was, gaan ze deze maand de cyclus helemaal volgen om te kijken of er eisprong optreedt. Kon dinsdag weer terugkomen voor echo en samenlevingstest, donderdag opnieuw een echo gehad en vandaag weer. Eitje is als het goed is nu gesprongen! Volgende week nog terugkomen voor bloedonderzoek om te kijken of er idd een eisprong geweest is en als ik weer ongi wordt, moet ik bellen om afspraak te maken voor een baarmoederfoto. Schijnt niet echt een prettig onderzoek te zijn wat ik om me heen lees, daar zie ik dus  ook wel een beetje tegenop. Valt waarschijnlijk ook zo rond oud en nieuw dat ik daarvoor heen moet. Als bij mij geen afwijkingen worden gevonden, gaan ze waarschijnlijk eerst proberen met inseminatie (als er tenminste nog voldoende zaadcellen overblijven na opwerken), en anders wordt het IVF of ICSI.
Ik hoop dat  er bij jullie nu ook wat schot in komt, is erg vervelend om zo lang te moeten wachten! Zal je in elk geval op de hoogte houden.

Liefs
Judith

Terug
Bovenaan