schiet niet op

Nou, vandaag weer naar de VK geweest. Ben dus 41 weken vandaag. Ze heeft weer geprobeerd te strippen, maaar nog steeds lukte het niet!! Baarmoedermond voelde nog steeds wel weer, maar zat potdicht, dus ze kon er echt niet bij. Waaaat? Dat had ik echt niet verwacht!! Mag nu vrijdag naar de gyn, die gaat in principe een ecg maken van het hartje en een echo om te kijken of er nog genoeg vruchtwater is. Dan maken ze een afspraak om te gaan inleiden, dus dat zal dan wel pas na het weekend zijn, als ik dus 42 weken ben...
Ik heb al bedacht dat ik vrijdag gewoon mijn koffertje meeneem, en als er plek is mogen ze me meteen inleiden! Ik wil gewoon echt niet nog een week wachten! Maar ja, of er plek is en of ze me daar willen houden zo vlak voor het eekend weet ik niet, dus missschien wordt het echt pas volgende week... Ik weet het, het is nog maar een weekje, maar de weken duren echt heel lang, en ik word niet echt blij van die gedachte...
Het kan natuurlijk altijd nog spontaan beginnen voor die tijd, maar daar geloof ik gewoon niet meer in...

ach wat balen dat het weer niet gelukt is! die beeb van jou zit nog veel te lekker... helaas voor jou!! hopelijk mag je vrijdag blijven dan! als ze je vrijdag inleiden dan kan je misschien voor het weekend nog wel naar huis? ik zou er ook maar op aandringen hoor... nee heb je, ja kun je krijgen toch?!!

sterkte iig nog van de week!!

Ah wat balen voor je. Ik ben inmiddels 40 weken en drie dagen en mijn 'Joepie' zit er ook nog wel lekker in geloof ik...
Elke dag als ik hoop dat hij/zij gaat komen denk ik ook dat jij eigenlijk meer recht hebt om eerst te bevallen ... ;o)
Ik weet niet of je bekend bent met een beetje yoga, maar misschien kun je proberen te zitten in upavista konassana (spreidzit) badda konassana (recht op zitten met voetzolen tegen elkaar) En een houding die ik dagelijks doe en die ook heel goed opent is dat je met je voeten uit elkaar tegen de muur ligt, je ligt op de grond en maak je heiligbeen (grote bot onder in je rug) en je schaambeen gelijk aan elkaar te krijgen. Je kan je knieen/bovenbenen laten rusten op een kussen...
Hoop dat je beetje snapt wat ik bedoel. Het zijn in ieder geval uitnodigende houdingen voor de baby om te komen.

Heel veel succes en je hebt groot gelijk dat je dat koffer meeneemt misschien moet je jezelf ketenen aan een bed en niet weg gaan voordat er iets gebeurd hihi

balen zeg!deed ik ook met aaron,die was 9 dagen telaat,en ik was het zo zat!ik hoop dat het snel komt voor jullie!maar ik wil ook wel eerder hoor;)

groetjes nienke

Hey Yvette,

Wat een tegenvaller!!! Ik leef echt met je mee... Ik kan me helemaal voorstellen dat je het wachten beu bent. Ik weet dat ik in ieder geval niet langer hoef te wachten als volgende week vrijdag... Dan hoop ik toch echt dat je alweer rond loopt achter de kinderwagen!!!!
Ik duim voor je.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan