schijn zwanger

Hallo iedereen,

ik heb een vraag,
inmiddels ben ik 9 dagen overtijd, maar 6 testen later nog steeds negatief.

Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad?
nu lees ik veel over schijnzwangerschappen..... nu willen mijn man en ik graag kinderen maar ik wist niet dat mijn lichaam mij zo voor het lapje kan houden..
stiekum hoop ik nog steeds dat ik zwanger ben.

als deze er deze week nog niks gebeurt maak ik een afspraak bij huisarts, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

lieve groet Martine
.
 
Schijnzwangerschap is volgens mij iets wat maar weinig voorkomt.

Er kunnen ook twee andere dingen aan de hand zijn (die voor mij meer voor de hand liggen):
1. je bent zwanger maar maakt nog niet voldoende HCG aan om te testen;
2. je hebt een langere cyclus gehad dan de maanden ervoor of de standaard 28 dagen.

Hopelijk pakt het positief uit!
 
dank voor je reactie,

het vreemde is dat ik nog nooit zo'n lange cyclus heb gehad maar goed vreemde dingen gebeuren,

vrijdag maak ik afspraak bij huisarts , eerder kan ik helaas niet.

we zullen zien wat er gebeurt..


 
ha,

Ik teste 3 dgn overtijd negatief en een week later (dus totaal 1,5 week) pas positief. Na de echo werd de zwangerschap ook 5 dgn terug gezet, wat ik al verwacht had.
Je kan dus toch een latere eisprong gehad hebben. Ik had altijd een cyclus van 28 dgn maar mijn eisprong wisselde raar genoeg nog weleens (13,14, soms 16 dgn).
Schijnzwanger kan volgens mij wel maar komt zoals mama van 33008 zegt heel weinig voor, niet zomaar als je verlangens naar een kind heb.

succes
 
he meis wat andere zeggen kan zo zijn dus late ei sprong of te weinig hcg, wat ik erbij kan vertellen is als je ermee bezig bent om zwanger te worden en kan bewust of onbewust zijn kan je je eileiders dicht gooien en dus niks krijgen, dat heb ik ook gehad zodra ik het losliet dat ik niet zwanger zou zijn ging het weer goed, ik had er ook een nog eens kwaaltjes bij , je lichaam kan je heel erg voor de gek houden

Maar ik hoop heel erg voor jullie dat het late eispong is geweest of te weinig hcg hormonen

liefs
 
Terug
Bovenaan