Schijnzwanger??

<p>Hi ladies,</p><p>Ik zit met een probleem. Op vrijdag 20-07 had ik ongesteld moeten worden maar die bleef weg dus zondag 22-07 heb ik een zwangerschapstest gedaan en die bleek positief te zijn.</p><p>Op woensdag 25-07 heb ik in de avond weer een test gedaan en die bleek negatief te zijn. Donderdag ochtend weer 2 gedaan en 1 beide bij de huisarts en ze waren negatief. </p><p>Nu ben ik helemaal in de war, de arts gaf als verklaring dat mijn hormonen op hol zijn geslgen omdat ik net mijn spiraal eruit heb gehaald en dat ik een schijnzwangerschap heb gehad.<br />Ik ben nog steeds niet ongesteld en over 2weken moet ik weer van de arts testen, mocht ik niet ongesteld worden in de tussentijd.</p><p>Nu is mijn vraag aan jullie dames, kan dit wel of hou ik mezelf voor de gek? Hebben ooit jullie zoiets meegemaakt? Ik word helemaal gek van mezelf want mijn partner denkt nu dat ik hem voor de gek hou en dat ik nooit een positieve test heb gehad. Help me out plz!</p><p>Groetjes,<br />Mien</p>
 
Hoi Mien,
Heb je een duidelijk streepje gezien op je positieve test? Heb je die test niet aan je partner laten zien? Heb je een (kleine) bloeding tussendoor gehad of heb je echt niets gemerkt? Anders kan ik me voorstellen dat je misschien een miskraam hebt gehad. Ik heb geen ervaring met schijnzwangerschap, maar ik vraag me af of je dan een positieve test kunt krijgen als dat het geval is. Lastig hoor! Ik kan me voorstellen dat je aan jezelf gaat twijfelen. Hoe moeilijk het ook is, je kunt niets anders doen dan afwachten vrees ik. Veel sterkte!
 
Heb ik ook gehad! 
Ik ging stiekem testen en opeens was hij positief! Ik had voor mijn gevoel ook wel wat symptomen. Ik naar de kruidvat op een cleatblue test te halen en gewacht tot mijn man thuis zou komen... hem verrast met het goede nieuws en daarna samen de cb test gedaan. Deze was negatief... maar he.. misschien was het nog wel heel pril en cb heeft toch wat meer hcg hormoon nodig.. 
Paar dagen gewacht en nogmaals getest met kruidvat test... ook negatief... toen snapten wij het ook niet meer... huisarts gebeld en ik mocht komen voor een bloedtest... voordat ik hier de uitslag van had duurde ruim een week.. ondertussen nog meer negatieve testen.. We snapten er niets meer van! Ook de bloedtest was negatief... maar ik was ook nog niet ongesteld! Uiteindelijk heb ik toen een cyclus van 87 dagen gehad terwijl ik normaal tussen de 28 en 35 dagen zit.. Wat nu de verklaring hiervoor was weet niemand...
Liefs, Danielle
 
BenB, ik heb helemaal geen bloeding gehad en ik heb een foto van mijn test gestuurd naar mijn 'partner' want we zijn niet meer samen enlater dus hebben wij samen die test gedaan. Ik vind het heel gek dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden ook. 
 
Danielle, het is wel een vervelende situatie en ben blij dat ik niet enige ben die zoiets heeft gehad. Ik zat al te denken dat ik misschien spoken heb gezien maar ik weet diep van binnen dat dat niet zo is en dat de test echt positief was. Ik ga denk ik dan ook een bloedtest laten doen om zeker te weten.
87 dagen is wel echt heel lang omg. Hoe heeft je partner gereageerd eigenlijk? ik ben benieuwd.
 
Terug
Bovenaan