schijnzwanger

A

Anoniem

Guest
wie o wie

heeft hier ook last van

elke keer als wij zijn wezen klussen
en mijn man en ik hebben weer over kinderen
van hopelijk is het nu wel raak
voel ik me altijd heel vreemd
heb gevoel dat ik misselijk ben
en krampjes in me buik
en ja dan denkje yes zal het nu echt raak wezen
maar na een tijdje ben ik gewoon weer aan de rode

en las op internet dat die schijnzwanger is
omdat je er te veel mee bezig bent
ga je dingen herken die iemand heeft die zwanger is

ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit mee hebben gemaakt

liefs

Hallo Pooh beertje,

Ik herken jou gevoel wel een beetje. Als ik denk dat het raak is dan denk ik bij alles dat het te maken heeft met dat ik zwanger zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld meer moeten plassen. Erg moe. Misselijkheid. Maar veel van deze symptonen kunnen ook aangegeven dat de menstruatie er aan zit te komen. Dus daarom kun je van de symptonen niet op aan.

Het is wel vervelend. Je krijgt er toch hoop door.
Sterkte er mee in iedergeval

Just me

heel herkenbaar dames heb het al aantal keren meegemaakt maar dat ook daardoor mn menstruatie uitbleef en dan ging je testen en dan was het toch negatief en kun je der donder op zeggen dat je een dag later ongesteld wordt.

succes meid

Hoi Pooh beertje

Je bent niet de enige, heb het ook ( gehad ) , enorm veel kwaaltjes waarop lijkt dat je zwanger bent , en de RD tjes bleven weg.
Onzettend vervelend is het.
Wij zijn nu sinds maart dit jaar bezig voor een tweede, en dat gaat ook niet zo vlot.
Hou mij er nu niet zo veel mee bezig....wil het wel ontzettend graag, maar anders wil het niet , je maak je zelf helemaal gek.
Mijn lichaan heeft mij vaak voor de gek gehouden.
Mijn NOD is zaterdag....en maar weer afwachten...reken er gewoon op dat mijn RD komt. ( hopen van niet )

Het is vervelend , ook als je zo graag wilt, je lichaam kan je zo voor de gek houden.

XXX Dalia

ja klopt allemaal
mijn huisarts zei ook
je moet er gewoon niet meer aan denken
zoek overal maar een andere reden voor

ooh vind het toch elke keer weer k u t pff
ben je met de gedacht van ja misschien is het nu wel raak
en spoken er allemaal dingen door je hoofd dit moet er nog komen
en dit moet er geregelt worden

en ja hoor word je weer gewoon ongi
dan is de teleurstelling weer zo groot

liefs

Die kwaaltjes hebben echt niets met schijnzwanger zijn te maken hoor! Schijnzwangerschappen komen bij mensen erg weinig voor.

Zijn gewoon je hormonen die veranderen in de loop van je cyclus. Of omdat je RD's er aan komen of omdat je zwanger bent.
Het duidelijkste symptoom van een zwangerschap is nou eenmaal een positieve test..........

Hoe lullig ook. Achteraf kun je zeggen, tja die kwaaltjes kwamen doordat ik zwanger ben. Maar nu, vlak na een eisprong, kun je er vaak nog niets van zeggen........

Succes met wachten!

hey pooh,

ik ben nieuw hier en las jou berichtje, ik heb dus het zelfde als jou wordt er ook helemaal
moederloos van
wij zijn nu sinds 4 maanden bezig voor onze tweede maar wil naar mij zin ook nog niet echt snel lukken, ik zelf kan nu morgen weer testen maar het vervelende is dus dat ik niet weet wanner mijn eisprong was omdat het dus ook volgende week kan zijn dat ik pas kan testen.
want de ene keer is mijn menstruaie een ciclus van 28 dagen en de andere maand van 35 dagen echt k..
maar heb nu dus het zelfde als jou misselijk en krampen in mijn buik, en dan denk ik elke keer   dit is toch anders dan de maanden hiervoor.
maar dat komt gewoon omdat je het zo graag wilt dat je nergens anders meer aan denkt.
dit is dus echt erg zelf denk ik ook als ik hier zo mee bezig blijf raak ik nooit zwanger!!
mensen zeggen ook tegen me van je moet het van je afzetten, maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan.

sorry hoor zit hiet ook lekker van me af te zeuren

groetjes en hoop voor je dat het snel mag lukken

Terug
Bovenaan