"schijnzwanger"

Hallo iedereen,

ik heb een vraag,
inmiddels ben ik 9 dagen overtijd, maar 6 testen later nog steeds negatief.

Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad?
nu lees ik veel over schijnzwangerschappen..... nu willen mijn man en ik graag kinderen maar ik wist niet dat mijn lichaam mij zo voor het lapje kan houden..
stiekum hoop ik nog steeds dat ik zwanger ben.

als deze er deze week nog niks gebeurt maak ik een afspraak bij huisarts, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

lieve groet Martine

Mijn verloskundige zegt dat schijnzwanger alleen bij dieren bestaat en niet bij mensen dus dat kan zowiezo niet!
Hoop toch voor jullie dat je zwanger bent.

Liefs shirley

Hoi

Ik ben ook 11 dagen overtijd geweest en de dag dat besloot om maar eens de dokter te bellen werd ik natuurlijk ongesteld. Ook maar tests gedaan en natuurlijk negatief.

Succes

schijnzwanger komt niet bij mensen voor inderdaad. het kan dat je onbewust door stress of andere dingen, je lichaam je voor het lapje houd. ik zal er ook mee naar de huisarts gaan die zal je wel doorverwijzen..

Succes

Hoi

ten eerste hoop ik voor je dat je zwanger bent maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat het ook kan duiden op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik wil je niet laten schrikken echt niet maar als ik jou was zou ik liever vandaag dan morgen een afspraak maken met de huisarts.

Succes

Terug
Bovenaan