schilderen met acrylverf????

hallo allemaal

ik ben nu zes weekjes zwanger
ik weet dat verven  niet goed is als je zwanger bent maar nu is mijn vraag:
geldt dat ook voor acryl verf voor schilderijen????
ik schilder namelijk kleine schilderijtjes en was dus al voordat ik zwanger was bezig met een schilderij voor op de babykamer
nu ben ik dus zwanger maar het schilderij is nog lang niet klaar
er komt natuurlijk geen verflucht vanaf zoals bij bijvoorbeeld een muur verven, maar ik wil het wel zeker weten voordat ik verder ga
ik hoop dat iemand me dit kan vertellen want op internet kan ik niks vinden

alvast bedankt

liefs ikjes

Hoi

waarschijnlijk kan het geen kwaad...ik ben nagelstyliste en ik werk alleen maar met acryl, alleen heb ik maximaal twee klanten per week op het moment...

Volgens mijn gyne was dat niet erg

Groetjes Valerie
34+1

hallo ikjes...
ik ben bianca, zelf 12 wk en 5 dgn zwanger...
werk in een verf en behang speciaal zaak....
ja hoor je kan gewoon lekker verder schilderen, acryl verf kan geen kwaad...
waar alle zwangere dames wel op moeten letten als zij zelf het kamertje gaan schilderen doe dit dan of met verf op acryl basis of ventileer heeel!! goed.... terpentine verf is niet schadelijk voor je baby als deze verf goed droog is en de stank is uit het kamertje...maar is niet zo gezond voor mensen  tijdens het verwerken...  of ze nu wel of niet zwanger zijn...  
schilderse groetjes bianca

Hoi,

Ik heb zelf kunstacademie gedaan (in een grijs verleden, haha), en acrylverf kan op zich geen kwaad, maar ik zou toch extra ventileren - ook in acrylverf zitten oplosmiddelen, alleen heeeeeel weinig (daarom droogt het ook een stuk sneller dan olieverf).

Succes ermee!
~Hilde

Terug
Bovenaan