schilderen

ik heb net een plank voor de babykamer geschilderd, met gewone verf.
Ik heb dit wel buiten gedaan. Maar ben er toch 2 uur mee bezig geweest.
En ik voel me nou ontzettend schuldig, ik ben echt bang dat die kleine er wat aan overhoudt. Ook heb ik daarna me handen schoongemaakt met wasbenzine.
Is er iemand die mij gerust kan stellen.
Kan dit kwaad voor de baby?

Groetjes, conny

hoi!
volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor! je ademt toch ook wel eens sigarettenrook in of uitlaatgassen o.i.d. En je hebt het buiten gedaan... Kijk, als je nou dagenlang je hele huis staat te schilderen met de ramen dicht en af en toe even lekker aan de verfpot snuift...dan zal het vast niet zo lekker zijn voor de kleine...maar nu... nee hoor.
en volgende keer gewoon lekkker verf op acrylbasis kopen, dan hoef je je helemaal niet schuldig te voelen.
groetjes sabine

Zou me er echt niet al te druk om maken hoor (je schiet er namelijk ook zo weinig mee op aangezien je al hebt staan verven).

Je hebt het in de buitenlucht gedaan, dus betere ventilatie is er niet en zo lang ben je niet bezig geweest. Die stof die erin zit vervliegt snel en je hebt er niet lang ingestaan.
Zelf heb ik in de vorige zw.schap ook het kastje boven de commode een ander kleurtje gegeven en een kast voor de oudste geverfd.... ook met 'slechte' verf, maar ja die is wel veel harder en dus stootbestendiger....
Heb het toen ook in de buitenlucht gedaan en in etappes..... de jongste is er met ruim 8 pond en super gezond uit komen 'vallen'.

Deze keer moet er ook nog het 1 en ander geverfd worden maar het grootste deel neemt nu iemand anders voor de rekening aangezien ik zelf nogal last van mijn bekken heb op het moment....

groetjes,
Marije

Hoi Hoi,

Ik ben ruim 32 weken zwanger en nog volop aan het schilderen. Wij zitten nog midden in een verbouwing en schilderen is het enigste nog wat ik kan doen. Dus vandaar.
Ik heb het van de week aan de verloskundige gevraagd en het kan geen last als je maar handschoenen draagt en genoeg ventileer.

Ben gelukkig wel bijna klaar want door het groeien van mijn buik kan ik niet overal meer bij.

Succes verder

groetjes Masja

Terug
Bovenaan