schildklier aandoening of niet??

Hoi allemaal,

Ik weet eigenlijk niet goed waar ik m'n verhaal moet beginnen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap veel last gehad van vermoeidheid overmatig braken flauwvallen noem maar op. Ik had nergens geen energie voor! Tijdens de zwangerschap is regelmatig bloed geprikt en werd er niks gevonden..en werd ik eigenlijk niet serieus genomen niet door mijn gyn niet door het werk gelukkig wel door mijn verloskundige. Na een heftige bevalling uiteindelijk een spoedkeizersnede ben ik weer 6 maanden verder en zijn mijn klachten nog niet weg... Ik ben benauwd, kortademig, ontzettend vermoeid heb nergens energie voor voel me depri. veel last van keelonstekingen en griepjes concentratieproblemen noem maar op..op mijn werk word dit niet geaccepteerd (ze zien me als iemand die het faked om niet te hoeven werken) Weer is er verschillende keren bloed geprikt en is er weer niks uitgekomen. Toen las ik een verhaal over een burn-out en dacht ik heeej herkenbaar. Ik ben dus weer!! naar de huisarts gegaan die me heeft door verwezen naar een psycholoog! Maar dit doet niks af mijn klachten worden niet minder en ik zelf had echt het gevoel ook dat het vooral in mijn lichaam niet goed zit. (ondanks dat het op mijn werk ook echt niet lekker loopt) Maar ik ben zelf een beetje op onderzoek uitgegaan op internet met mijn klachten weer en kwam op een schildklier aandoening uit die mensen ook kunnen hebben na de zwangerschap en die vaak voor een burnout word aangezien..zijn er mensen die dit herkennen?? Help me alsjeblief want ik wil eindelijk eens serieus genomen worden met mijn klachten want het is echt niet grappig om je zo te voelen.

Groetjes ilse
 
Ik zou zeggen, ga naar de huisarts en kaart het aan. Het komt echt vaker voor dan je denkt. En het is een dood doener, maar wel echt waar: beter 10 keer te vaak naar de ha dan 1 keer te weinig.....

sterkte in ieder geval.....
 
Hey Ils,
Hebben ze daarvoor al een keer bloed geprikt??
Zou ik anders wel om vragen.
Ik had je verhaal ook gelezen over hoe het nu verder moet op je werk.
Ik heb daar ook op gereageerd en ik ben nu wel benieuwd hoe het nu gaat met je werk.

Groetjes Ingrid
 
Hoi Pauline en Ingrid,

Bedankt voor jullie reacties!
Ik zit nog steeds ziek thuis ondertussen is er een heel arbeidsconflict onstaan. Maar ontslaan is ze nog niet gelukt omdat ik in de ziektewet zit. Helaas word ik gewoon echt niet serieus genomen en dat geeft me gewoon zo'n naar gevoel. Ik zit thuis maar ik kan helemaal niks want ik voel me gewoon echt niet goed en ik heb zo'n schuldgevoel naar mijn man, kindje en werk ondanks dat ze mij daar ontzettend slecht behandelen.
Ze dreigen heel veel maar kunnen alleen stappen ondernemen door naar de rechter te gaan.. ik ben benieuwd of ze zover zullen gaan. Met mijzelf gaat het gewoon ondertussen steeds slechter heb altijd gedacht aan iets lichamelijks maar toen ik zelf op internet een burnout test deed kwam eruit dat ik dit had. Dus ben ik voor de zoveelste keer naar de huisarts gegaan. En dit bleek idd zo te zijn nu sta ik onder behandeling van een psych maar het helpt me niet echt. Ik ben weer verder gaan zoeken op internet en kwam uit bij een schildklier aandoening..dit zou nog meer van mijn klachten verklaren..Vandaag daarvoor bij de huisarts geweest met printjes en alles gemarkeerd wat op mij sloeg. Maar ze willen niet verder testen omdat het anders allang uit het bloed uit had moeten komen. Toch zijn er mensen lees ik op internet die toch een schildklier aandoening hebben en waar de bloedwaardes ook goed waren. Maar voor het gemak doen ze het liever af als iets psychisch. Ik wil deze klachten niet jaren hebben.. ik wil gewoon een oplossing. Moet dadelijk weer naar de bedrijfsarts en hoop dat hij me nu wel serieus neemt...

Liefs ils
 
Bah wat kloten allemaal!! Help allemaal niet echt mee om je weer wat beter te voelen:S.
En dan nog weer naar de bedrijfsarts, die zal wel weer zitten zeuren dat je weer aan het werk zal moeten gaan.
Heel erg veel sterkte bij de bedrijfsarts en hopen dat ze je nu een keer serieus nemen!!!

Liefs Ingrid
 
Terug
Bovenaan