schildklier afwijking en iui

Hallo Meiden,

ik heb eeb vraag,
wie heeft het zelde schildklier afwijking en wel de MULTI NODULAIR STRUMA
en zijn bezig met iui kan dat een zwangerschap tegen houden of bemoeilijken?
en wie zijn er wel zwanger geraakt met iui en deze schildklier afwijking
ik heb 15januari mijn 2e iui gehad helaas ook deze is mislukt en zit te denken of het evt zou kunnen komen door mijn schildklier ben heel benieuwd wie dat ook heeft

alvast bedankt

groetjes
monique

Hallo,

is er niemand met de zelfde schildklier aandoening en bezig met iui ben ik dan echt de enige met deze schildklier aandoening en bezig met iui het is belangrijk ik ben bezig met iui en de 2e poging is ook mislukt wel een bevruchting gehad maar helaas geen innesteling zou het door de schildklier kunnen komen of door de antistoffen ben hier donderdag op geprikt nog geen uitslag

groetjes monique

Hoi Monique,

vevelend dat het niet wil lukken en dat je het moeilijk kunt delen met iemand omdat er wrs weinig mensen zijn met het zelfde probleem.

Je kan het eens proberen op www.freya.nl

Heel veel succes.

groetjes Belle

Hoi Monique,

Ik heb niet dezelfde afwijking, maar ik heb helemaal geen schildklier meer. Neem aan dat jij ook schildklierhormoon hiervoor slikt? Thyrax ook?

Wij hebben er ook bijna  1,5 jaar over gedaan om zwanger te worden, toen was ik zwanger en ging het mis.. Nu ben ik 22 weken zwanger maar wordt goed in de gaten gehouden.

Mij is verteld dat als je schildklierhormonen te hoog zijn, je eierstokken ook minder goed werken en dat je dan een verlaagde kans hebt op een zwangerschap en een verhoogde kans op een   miskraam. Het is echt een heel vervelend probleem..
Wordt je goed behandeld voor je schildklier?

Ik heb je waarschijnlijk niet echt geholpen, maar wilde je toch even laten weten..

Succes en sterkte!
Groeten Anne

Terug
Bovenaan