Schildpad

Hai,

Een tijd geleden, had ik een topic geopend over zandbakken. Waar ik veel tips kreeg van jullie.
Ik heb de schilpad gekocht en ik ben er zo blij mee, het zand is schoon en alles blijft droog!
Er zit 1 nadeel bij, het zand is zo droog dat Jesse en ik geen kastelen, taartjes etc kunnen bakken. haahahahaha.

Groetjes Linda

hoi hoi

wij hebben de schildpad ook en hij is super alleen wij zitten ook met erg droog zand.hahaha als het hard waait,dan waait het er bijna uit.
hier ook geen taarten.

gr petra

Hoi,
wij hebben een schelpzandbak en hadden ook van dat zachte zand waar geen taartjes mee konden worden gemaakt. Gewoon een paar emmertje water erbij en het werd een lekkere kliederboel met overheerlijke taartjes!

Groetjes van Sonja

Hallo,

Ik hoor op het najaar 2007forum thuis, maar wil toch even reageren. Wij zijn ook trotse bezitters van het schilpad. Ook droog zand dus. Nu hebben we daar een simpele oplossing voor gevonden.
Gewoon even met de plantenspuit goed nat spuiten en omscheppen. En de mooiste taarten en kastelen kunnen weer gemaakt worden.
Wat trouwens ook een probleem was, is dat het deksel er wel eens af waaide. En dan bij voorkeur midden in de nacht. Dit hebben we nu verholpen door er een spanbandje om te leggen.
Nog veel speelpezier met vriend schildpad!

Hai Petra,

Bedankt voor de tip, met de plantenspuit! het regende vanmorgen een beetje dus ik heb de deksel er afgehaald, zodat het een beetje nat kan worden.
Ik heb nog niet mee gemaakt dat de deksel er af vloog, daar had ik ook niet aan gedacht, maar het is wel logische omdat het deksel natuurlijk erg ligt is.

Groetjes Linda

Hai Petra,

Bedankt voor de tip, met de plantenspuit! het regende vanmorgen een beetje dus ik heb de deksel er afgehaald, zodat het een beetje nat kan worden.
Ik heb nog niet mee gemaakt dat de deksel er af vloog, daar had ik ook niet aan gedacht, maar het is wel logische omdat het deksel natuurlijk erg licht is

Groetjes Linda

Hier een trotse bezitter van de BLAUWE SCHELP!! en ook hier droog zand. Hier is het iedere keer een feest als er water bij mag! Even omscheppen en lekkere taarten bakken!

Groetjes Babybelle

Hie reen trotse bloembezitters(zelfde ongeveer dan de schelp)
ook heel droog zand en daar ben ik blij mee.
Anne-Sophie wil het zand altijd in zo'n molentje scheppen dus dan heb je echt droog zand nodig.
Maar idd beetje nat maken is ene optie om weer lekkere zandtaarten te kunnen maken.

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan