Schildpadzandbak

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Laatst zag ik ergens in een Topic een foto van de schildpadzandbak. Ik vond hem helemaal leuk, maar kan hem niet vinden.

Het was toch bij Intertoys?? En weet iemand hoe duur ie is??

Alvast bedankt voor de reacties

Gr. Ilone

Het merk is Little Tikes. Dit wordt doorgaans wel bij Intertoys e.d. verkocht, maar ze hebben natuurlijk niet alles. Je kunt hem ook op internet bestellen (even googelen, veel webwinkels met speelgoed hebben hem). Prijs weet ik even niet uit m'n hoofd, ik geloof iets van 40 - 50 euro.

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

Thanx, heb gelijk gegoogled...

en dat ding is 55,-!!!!!
En dan komt er nog 10,95 verzendkosten bij. Is dat normaal voor een zandbak????? Jemig he!
Ik denk maar dat ik deze voor Jennifer d'r verjaardag ga vragen, want dat vind ik toch iets te duur....

Gr. Ilone

Misschien kun je er 1 vinden op marktplaats?
Groetjes van Sonja

hoi,

Bij Toys'R'us hebben ze hm ook en daar is hij 49,99. Je kan hm niet via internet bestellen maar misschien zit er een winkel bij je in de buurt?

Ze hebben daar trouwens ook een hele leuke vlinderzandbak!
(vind ik zelf helemaal leuk )

http://www.toysrus.nl

Succes,
Sannemams

Deze wil ik voorStijn en die heb ik bij Intertoys gezien!!!! hij was daar iets van veertig euro, maar op de website kan ik hem niet terug vinden.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Ik heb die gisteren bij de Bart Smit gezien voor 15,95!!! Hij is ook errug leuk..
ga thuis nog ff overleggen want deze is een stuk goedkoper!!

Gr. Ilone

heey ilone,bedoel je ook de schildpad dan of heb je z''on schelp gezien voor 15-,.
we zitten er ook over te denken nl en dan is 15-, niet gek.groetjes

Terug
Bovenaan