<p>Mijn dochter (net 1 jaar) heeft een heel gevoelig huidje. Als baby heeft ze erge berg gehad, maar dit heb ik onder controle gekregen met babyolie. In bad gaat ze met olie van Naif, ik gebruik geen shampoo voor haar haar. </p><p>Toen ze 7 maanden was kreeg ze na het zwemmen eczeemplekken op haar lichaam. Uiteindelijk hebben we dat met hormoonzalf onder controle gekregen. Nog steeds blijven de plekjes gevoelig, dus smeer ze vaak in met Vaseline Lanette Creme.</p><p>Nu sinds een maand heeft ze een erg droge hoofdhuid. Als ze in bad geweest is en ik het insmeer met baby olie blijft het een dag rustig, maar daarna begint het droog te worden en te jeuken. Heel sneu. De huisarts wil dat ik het behandel alsof het weer berg is, dus veel olieën en uitkammen. Maar haar hoofdhuid jeukt nog steeds en is daar erg rood door.<br />Ik vroeg me af of iemand een andere tip voor me heeft dan baby olie. Haar haar zijn zo plakkerig van de olie en de hoofdhuid schreeuwt echt om verzachting voor mijn gevoel.<br />Wie herkent dit en heeft de gouden tip? </p>