Schimmel infectie??

<p>Ben vandaag 8+2 en een jeukende en branderig gevoel down there ? komt het vaker voor zo vroeg in de zwangerschap dat je kans hebt op een vaginale schimmel infectie?? </p><p>En tuurlijk gebeurt dit precies in ‘t weekend.. iemand tips om het weekend een beetje door te komen?? Dus de jeuk en ‘t branderige gevoel een beetje te minderen..</p><p>alvast bedankt! </p>

Daar kan ik dus helaas niet tegen.. heb al vaker een schimmel infectie gehad en krijg juist meer jeuk enzo van die crème of eitjes die je in moet brengen.. mijn huisarts weet hier van en krijg daarom altijd 1 antibiotica pil en ben er dan vrij snel vanaf.. dus helaas heb ik niets aan deze tip.. toch bedankt voor ‘t mee denken..

Hi 
super vervelend! Ik heb er ook regelmatig last van, maandag maar weer naar de huisarts..
wat bij mij nog wel wilt helpen tegen de jeuk is deppen met een watje met water en natuurazijn. Dit voelt daarna even erg onprettig maar na een paar minuten is de jeuk dan vaak wel weg! 
Succes!

Mijn verlofskundige gaf in het begin aan dat het sowieso niet de bedoeling is om zelf iets te halen bij de drogist, bij vermoeden van een schimmelinfectie, maar altijd eerst contact op te nemen met de huisarts. 
Heb er zelf toevallig ook last van gehad rond de 14 weken, de mevrouw bij de apotheek gaf mij toen als tip mee om inlegkruisjes in de vriezer te leggen en ze vervolgens als ze goed koud zijn in je onderbroek te leggen. Heb het zelf niet geprobeerd, maar zij vertelde dat het veel verlichting geeft. 

Terug
Bovenaan