schimmel

Lieve dames,

Ik maak me een beetje zorgen sinds ik bij de HA ben geweest. Twee weken geleden heb ik een plasje afgegeven omdat ik meende een blaasontsteking te voelen.
Branderig na het plassen, en een algemeen rotgevoel in die streek (vroeger als kind heeeeel veel gehad). Test was negatief, geen blaasontsteking.

Nu vraag ik me af, wat kan het dan zijn want over is het niet.
Hoe voelt dat nou eigenlijk een schimmelinfectie? Ik heb al gelezen dat het moet jeuken, maar dat doet het niet.

Alvast dank voor jullie reactie :D
 
Hallo D.,
Een schimmelinfectie hoeft niet altijd te jeuken. Misschien kun je voor je zelf uitmaken of je afscheiding anders van kleur is of ruikt.
Wel verstandig dat je even naar je huisarts gaat.

Ik heb elke keer last van een schimmelinfectie maar ondervindt daar geen problemen mee maar het is er wel.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes Marianne (39 weken en 3 dagen)
 
Hallo,

Het verhaal wat je hierboven schrijft komt mij enorm bekend voor. Ik heb mijn hele leven al zo'n beetje blaasontsteking en toen ik zwanger was (heb al een dochter van 2) meende ik echt dat ik blaasontsteking had. Ik had continu druk om te plassen. Maar net als jij was er niets aan de hand. Ik weet niet hoeveel weken je zwanger bent maar bij mij was het geval dat de baby heel diep lag. Niet prettig dus.

Succes ermee. Tip: veel drinken
 
Terug
Bovenaan