Schimmelinfectie behandelen rond eisprong

<p>Dag Dames,</p><p>Ik heb misschien een gênante vraag? </p><p>Ik zit rond de periode van mijn eisprong en ik vermoed dat ik een vaginale schimmelinfectie heb,(veel jeuk)  ik wil hiervoor de een-daagse  Canesten behandeling voor gebruiken (dat is een pil die je vaginaal inbreng ) maar ben bang dat dit een invloed zal hebben op mijn eisprong of een eventuele bevruchting?</p><p>hebben jullie hier ervaring mee? </p>
 
Ik ben zwanger geraakt in september en juist die maand had ik ook een schimmel infectie. Ik heb toen ook een tablet ingebracht en dacht: nouja, deze maand raak ik vast niet zwanger. Maar wel dus! Dus het kan gewoon denk ik, hier heeft het in ieder geval geen invloed gehad dus :)
 
Ik heb het zelf wel gebruikt tijdens mijn zwangerschap, in overleg met de verloskundige. Later nog een andere capsule gekregen via de huisarts (was een hardnekkig infectie blijkbaar. ;-) ). Of het ook invloed kan hebben op de eisprong durf ik alleen niet te zeggen.
 
Het zal denk ik geen invloed hebben op de eisprong. Maar misschien wel op hoe goed het zaad overleeft. Ligt er een beetje aan of je seksavond op dezelfde dag als het inbrengen van het middel is. 
 
Terug
Bovenaan