schimmelinfectie

A

Anoniem

Guest
hallo

misschien een hele rare vraag.Maar k`heb regelmatig last van vaginale schimmelinfecties
Maar wie herkent dit ,hoe ontstaat dit ,en is er iets tegen te doen.Het is zo genant.(het is vooral rond m`n eisprong volgens mij..

Hoi Anoniem,

Naar je huisarts gaan en erna laten kijken. Ik snap dat het niet prettig is maar altijd een schimmelinfectie lijkt me erger !!!! Heel veel succes ermee !!!!

Knuffel van Biaggi

Hoi ik had in het verleden vaak last van schimmelinfecties. Dit kwam bij mij omdat ik niet tegen condooms kon. Verder weet ik er niet zoveel van, maar ben je al bij de huisarts geweest?

Hai Anoniem,

Katoenen ondergoed dragen helpt.
Ik heb ook een zalf gehad van de HA wat zowel ik als mijn partner moest smeren. Indien je nl een schimmelinfectie hebt besmet je ook je partner hiermee. Je partner hoeft hier geen last van te hebben, maar hij besmet jou wel ook telkens.
Ook tampons kunnen een oorzaak zijn.

groetjes

Hoi hoi.je moet naar de ha gaan...het kan ook zijn dat bijv op je werk iemand loopt die een schimmelinfecktie heeft....of steeds oploopt[weet niet of je werkt?ik had dat ook steeds,en toen bleek iemand op me werk er steeds last van te hebben...en dan krijg jij het ook....sindsdien als ik naar de wc ga...dan doe ik er wc papier op...en heb er geen last meer van.

sucses gr manuela

ik had het ook vaak na een antibiotica kuur terug naar ha en geeft goede zalf!! sudocreme verlicht wel de jeuk!!

Hoi,
Ook ik kan hier over meepraten, 'kheb het ook regelmatig gehad, Het heeft alles met je hormoonhuishouding te maken. Ik heb ook alles afgezocht en heb via een homeopaat candoflorin gekregen, elke dag een paar capsules en ik ben er wel een jaar vanaf geweest, Het lichaam moet zichzelf weer in evenwicht krijgen , door die medicijnen blijft dat verstoord en krijg je het weer.
Succes

Terug
Bovenaan